Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Da'Professor
#FF Everyone @jhonnycharles88 Serious Producer Artists Get At Him For Instrumentals!! Follow Him!!
Retweeted by Da'Professor
The first person u think about in the morning & the last person u think about at night is either the reason u stressing or happy...
Just know who has your back, and who's here just to run game.
Retweeted by Da'Professor
Passenger - Let Her Go Sample Hip-hop Beat. (Drak…: youtu.be/_5X7UF6hBOU
Retweeted by Da'Professor
Falling back from everything
I'll Never Love Again (Lady Gaga) Sample Hip-hop Beat: youtu.be/b2T3lqKcKW8
I gotta start texting people back..
Need someone to cheer me up..
Don't rush into anything you'll look stupid in the long run...
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’€ idc how many times i watch this i always ctftwitter.com/jhonnycharles8…o4fST
Retweeted by Da'Professor
Drake - Charge Up (Meek Mill Diss)
Once I stop fucking with you nothing you do. #Fuckyou
The fuck is this πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚οΏ½twitter.com/_simplyynayy/s…LQaEI6
I hate when people try to preach to me but dont live by what the preach. Df out my face 😑😑
Retweeted by Da'Professor
You keep bringing up my pass cause u hate to see how great I've become now..
People change bruh,.......JUST GOTTA FALL BACK.
Never waste good dick on a broke bitch...
Retweeted by Da'Professor
Twitter Rappers will charge $300 a feature but won't pay for beats.
Retweeted by Da'Professor
The realest shit I've heard in a while!!! twitter.com/JoePreece_/sta…
Niggas will tell u a bitch a good for u cause they never got a chance. πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜€πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜€πŸ˜ŠπŸ˜€πŸ˜Š
Keep Our Business LOWKEY πŸ” But Make Sure Niggas Know You Ain't The One To Be Fucked With!!!
Don't let people know too much about you at all because they come back &' plan to throw shit back up in your face.
If im broke I won't leave the house, cause I'm technically sick πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€
I can't fit in with society..
Trusting people is what got me fucked up and bitter in the first place .
My phone battery is always at 10% 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Your words don't mean shit if ya actions don't add up.
Hip​-​Hop Beat (The Treasures Of Life) I Need It …: youtu.be/NNCAbhU_EpY
Retweeted by Da'Professor
(Exclusive) Hip​-​Hop Beat (We've Come All This W…: youtu.be/Uqglqvq2BlI
Loyalty only goes so far so when u cross mines it's fuck you till the death of me..
@jhonnycharles88 aye dis go n.....hmu on wut u taxin ....real shit
Retweeted by Da'Professor




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue