Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
FUCK DUKE BASKETBALL
712 followers
But has an #1 seed ever lose to a 16 seed before?
Nah, I should of gotten in this hot tub from last night smh
No one at the hot tub. Yeah, I gotta soak these legs man.
I'm deadass sore. Jacuzzi would be great smh
If Westbrook is gone for at least first round of the playoffs. You think Durant can carry them?
RT @BlakePiffin: "HE CAN PULL UP FROM 30" - Stephen A Smith
if he only lasts 10 seconds, then why did you have kids, plural, with him? pic.twitter.com/rgTQpoXQ4J
Retweeted by FUCK DUKE BASKETBALL
Why Westbrook not in the game?
You saw the offensive foul tho RT @NoCar_Kevin: Refs bullshittin in this OKC & Raptors game.
He don't want the ball RT @SnottieDrippen: OKC is ridiculous. Best scorer in the NBA and Fisher shooting contested 3s.
Word? RT @Pinky_Balboa: Draya only 119 pounds?
Lmaooo they called a offensive foul?
Also in HS too. RT @BlkSportsOnline: KSU got a T before the game, for dunking during warmups. Yes this is a rule lmao
Ray Allen with the bunnies lmaoooo
At halftime tho RT @The_Lion_: Niggas showing me pictures of bynum getting a cut like the nigga isn't hurt.
Lebron with the dagger.
Warren Buffett should make a big donation to Mercer, Dayton, Harvard and North Dakota State. They saved him some cash.
Retweeted by FUCK DUKE BASKETBALL
Stfu and watch the game RT @Jerzz_truly: Miami not going to repeat. They're lose to Indy. Call it an overreaction, but tell me otherwise.