Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Rockets 15' Champs
792 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
I really only use fb to like old hoes' pictures hoping I can some day still visit that den.
BRUH RT @GivethNoFucketh: Three wise Migos traveling to Bethlehem with $333.33 each to bless the children RT @Migos: pic.twitter.com/2DTXLU8HxY
Retweeted by Rockets 15' Champs
No way. Women actually do that. Nope
:( RT @Fatt_Stacks: Do you ever take drugs so you can have sex without crying?
Lmaoooo RT @tryna_be_famous: Her: "90 Days are over now" Me: vine.co/v/OT9WVbPnvAW
The Morris twins share everything, even joint bank accounts and one is noticeable better than the other smh
RT @_sirhampton_: Man. RT @itskjay: What's worse ? A man with a broken heart or a woman?
That's the best Morris player right there
Roommates got me lowkey drunk like I don't have to be up earlier.
Sex can change so much about a friendship that you lowkey wish it didn't happen unless it was good then fuck it really lol
Absolutely RT @Queenillmatic: Nobody likes to admit it but sex changes shit.
Retweeted by Rockets 15' Champs
We played beer bong with bottle caps smh lmaooo
A woman can put together a dope as outfit for like $60, meanwhile I have to everything name brand....shit ain't right.
Retweeted by Rockets 15' Champs
What's your GT? Even tho they fucking off RT @MikeySteez: I might need the fade @Xbox
Lmaooo RT @RacistJuan: Dominicans only fuck with LeBron because they think that's his last name
RT @Just_Bishop: everything you'll do for attention is the reason you don't have mine.
I wish you categorize your favorites.. Because I know my coworker would die from my sport related favorites man.
😭😭😭😭@MykeDSOMDSOM: He needs a audio cookbook on BBQ ribs@Al_Patrontron: Avery Johnson is what oppression sounds like.
Retweeted by Rockets 15' Champs
RT @YourFavoriteZoe: When her boyshorts got a wedgie >>>
"@ImTooMuch: RT @FatherFeast: when they play 'knuck if you buck' in the club and somebody throw up they set pic.twitter.com/448FhVl0Y8"
Retweeted by Rockets 15' Champs
👀 RT@MNYvess: Oh and a fat juicy dick w/ fries.
RT @Ivan_splash: Yall raped Pocahontas RT“@IAmSteezus: White men don’t cheat at all but we knew this before Twitter
Retweeted by Rockets 15' Champs
Thinking about getting Dying light, it's nice?
Light skin girls named Ebony throw me off.
Retweeted by Rockets 15' Champs
Migos gave $1000 back to a HS? Nigga that can't even feed all the kids.
“@GAFollowers: Migos give $1000 back to their old high school in Atlanta. pic.twitter.com/VOA59LSWYn” that ain't our old school
Retweeted by Rockets 15' Champs
Nah, but I got a cute face BWW at work, I lowkey been eyeing.. About to come into work cover in donut glaze so she's can know the deal.
Lmaooo RT @JamaicanHoney: RT @PushupSensei: Big fine bitch right now eating donuts wit her man, you twitpic'n the empty gym
When your girl ask you who idea it was outta you and your boys to go to the bar with all the hoes pic.twitter.com/Q1zfNwJ7BC
Retweeted by Rockets 15' Champs
RT @CashTFE: Charles Hamilton dropped 2 albums last year. No one noticed.
RT @DapaDon: smh niggas leakin pictures again...u ladies gotta stop givin these niggas wit a lit piece and mad emotions ur pics
RT @ToeKnee2GX: Guilty RT @VidasWorld: No way yall get pussy regularly
LOL RT @YolieTheJew: He can readjust this pussy. RT @abbbidabby: My moms chiropractor 😍😍�pic.twitter.com/iQ69pMa1I6a1I6
Retweeted by Rockets 15' Champs
Lmaoo women RT @LRNROSE: RT @Kimberly_Inc: When you already know you're annoying so you're not surprised when people tell you>>>
RT @ToeKnee2GX: Smh what are u doing? RT @ImLordMA52: Ladies: do you have low self esteem, or any insecurities?
Retweeted by Rockets 15' Champs
Work RT @MetroUK: Chef lost 21 stone after friend texts him 'fat f***' every day for six weeks ow.ly/I6sbE pic.twitter.com/IWtjW7OhuG
Square up RT @Trap_Jesus: Skittles trash. Just pour a bowl of sugar in your mouth.
Retweeted by Rockets 15' Champs
It's funny because it's the women who've secretly tried throwing the box at me that always make height jokes.
RT @iAintHarden: Uhm yea right here RT @majinnina: Faithful men exist?
RT @klew24: RT @Deadspin: Marshawn Lynch already explained why he hates talking to the media: deadsp.in/njwZ5JB
When you talking to a chick and you know that the money you've been saving is enough for her to let you smash <<<>>>>
RT @missleighcarter: RT @ToeKnee2GX: RT @JoellaDeville: Moving on is healthy. Get you some.
Lmaoooo I know 50 guards in the NBA right now that shoot better than John Wall. Is he drunk?
Steph Curry & John Wall to face off in shooting contest during NBA All-Star weekend. » es.pn/18vm9Pi pic.twitter.com/evSv5oEoCJ
Retweeted by Rockets 15' Champs
And feel better the next day. RT @G_Coppo: Beer is so much better than liquor. You get more for your money
Lmaooo only Spanish women know how to say "fuck no"? I don't get it.
??? RT @J_DubbDolo: I want a Latina as a wife so when I tell my kids no they can run to her just so she can say "fuck no" then we can laugh.