Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Jennifer Stacks
#BTS with @smswimwear @jeflyjoubert @dreamteamdigital
Even stevens just dropped the hottest freestyle of 2k15 pic.twitter.com/uCXZaEaxQf
Retweeted by Jennifer Stacks
I mean she's cute or whatever. (The other day) πŸ‘πŸ½πŸŒΈ
This such a sad video internet needs really got him damn near in tears pic.twitter.com/9ZffGjCQSF
Retweeted by Jennifer Stacks
Good Morning! Rise and Shine tehe #throwback with @knicksnkicks
Don't surpass someone who treats you like how you're supposed to be treated
#Repost @itspanamababy with @repostapp. ・・・ Quick Thought: The new American dream. Thanks @millsmillermedia for capturing this moment. Humble. Starring: @Jenstacks Theme Music: @MrVargasMusic - @TroyAve - @ItsJustEpicB Producers: @iamprimacy - @g_scaletrack4merz #TheWopaGroup x #StadiumMusic
#ThrowBack to last summer when I was in super shape trying to get back πŸ’ͺ🏾 photo by: @trashshotsbybry
We need answers!!
If her hair is fake and tells you it's real #DontTrustThatBitch lol.
Don't ask me to shoot then give me a rate. If you are contacting me to shoot you either pay me or do that shit for free. #Foh
Every signature counts click the link in my bio #Repost @pitbullsofinstagram with @repostapp. ・・・ Some of you may remember me posting about this sick festival in #yulin #china . This festival is set to start June 19. Please take a moment if you haven't and sign the petition in my bio. #stopyulin201
Video dropping today catch me in @antvercetti "hit a nigga" video
I know I've posted this picture already but #FBF to when I first cut it short short now my hair has grown passed my shoulders haha I like this pic
omg this just embarrassed the shit out of me while I'm at the hair salon y'all some assholes twitter.com/_duhwayne_/sta…
So cute 😍 he dropped what he was doing to make her feel betterpic.twitter.com/rm2ucA2VR77
Retweeted by Jennifer Stacks
Good morning 😁 follow my tumblr for the full image 😏 Jen-Stacks.tumblr.com image by: @jeflyjoubert
lol wow that's a compliment haha thank you twitter.com/tiredx1000/sta…
Beach wave. cc: @jeflyjoubert πŸ’‹ an image before you go to bed lol
it's a lot of ignorant people in this world.
so much cruelty in this world, I always feel like we are already living in hell.
Please repost! it's no joke I can't believe this #stopyulin2015 it breaks my heart how cruel this world is and I want to find a way to help change it
Underneath the skin color we have we all share the same color blood. You & I are no different #StopRacism
check it out my new video on YouTube now youtu.be/ZHQdOvylrcw
Make sure you guys check out my new video up on YouTube youtu.be/ZHQdOvylrcw
hey guys click the link in my bio to see my new video on YouTube
Please stop #AnimalCruelty! it breaks my heart to see how heartless we can be towards a living thing #Repost @allaboutang with @repostapp. ・・・ Every year we are heartbroken over this and the madness that goes on πŸ’”πŸ˜’πŸ˜© #REPOST from @themotherofdogs: Outrage over the Yulin dog meat festival is gaini
Hiking killed me today
Hiking is good for your soul
pretenders, I hate y'all.
Short & Thick lol the other days #bts for @smswimwear
S/o @JenStacks_ & @joceybabii1 on their @smswimsuit shoot yesterday, make sure you book them for your… instagram.com/p/39hilakCPy/
Retweeted by Jennifer Stacks
it's finally out! check me out the latest issue of @stackmodelsinc shot by: @caliberphotos thank you so much 😚
another #bts with this other beauty @joce_gotit 😁 #smswimwear bathing suits by: @smswimwear




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue