Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

J.

950 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
let me really hurry up b4 bri set some shit on fire
lol i need a sugar daddy.
bro me and bri was riding on E.
finna be riding straight on e like last time lmfaooo twitter.com/yxngb/status/6…
@BalenciagaJ @yxngb , Yhu pmo that nightt 😂 oml I went too sleep on yo ass
Retweeted by J.
im fat af on god
india mean af
she just made it clap
if india fucking with this boy...
im in luv with india tbh
Yea I think I'll take both of them at the same time. twitter.com/balenciagaj/st…
Retweeted by J.
India is gorgeous tho and I just LOVE Morgan 😩😍
Retweeted by J.
Wow ion give af if they were real sisters
Retweeted by J.
Watching The WestBrooks 😍
Retweeted by J.
sooo theyre show is based of them getting famous from likes?
i love the westbrooks
lol i need to learn how to text back tbh
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for J.
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?