Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Jamel Day ™
Flip the script for a change: text & ask him what size he wears then order the sneakers he's been talking about. Men like gifts too ladies.
Retweeted by Jamel Day ™
I wanna buy one of those hands free segways
I'm really sick
I went to sleep around 9 last night smh
Why am I getting sick?
Catching a cold 😵
Any friend that becomes an enemy probably been hating since day one . . .
Gimme something to talk about . .
Gotta get my oil changed soon
I want you. You want me. But this ain't right
I need @torylanez to drop another classic tape!
Cops killing people with their arms up . . .
T-Mobile has the worst service . . . I remember when I had them i use to receive txt messages like almost a day late
Saved alotta money with Sprint tho
I love Sprint deals and all but i use to love AT&T service.
Sprint need to hire me!
Somebody teach me how to play chess
I need to workout during the winter
It's September, summer is over! 😆
Wasn't Dallas Austin messing with Kim Kardashian too?
People that look up to these relationship goals are the same ones that do something tofuck up their relationship
Ever notice how irrelevant people become after they breakup with Kim Kardashian? Kris Humphrey, Reggie Bush, Ray J . . .etc
I'll give it 2 more years and Kim's gonna get caught cheating on Kanye . . .
Kanye just bussin all types of nuts in Kim lol
I'd give anything to be your everything. . .
It depends on the competitiveness level
I never feel like ballin but I always wind up ballin
Wish i had someone to cook for me
The Album is up and only available via paypal on our site right now! Apreciate any support <3 bedroomtrap.com/albums/vampin/
Retweeted by Jamel Day ™
I wanna start growing a beard . . .but my facial hair is brown, light brown, and blonde . . .
Bout to take this ride to Wawa . . .I'm kinda hungry
Looks like everyone on my timeline is sleep for once cuz I barely see anyone tweeting right now . . .
People say Khole is the ugly Kardashian, i don't agree at all
Kim Kardashian got lip injections?
Kevin Hart has his moments but he isn't really all that funny to me . . .
Attention is the root of all evil.
Looks like everyone was at the Moshulu last night, even @JahlilOkafor made an appearance . . .smh i knew i should've went!
"This is my brother, Imma be at your wedding one day" Drake to J. Cole.
Retweeted by Jamel Day ™
I hate people that follow trends and wear the same fashion.
I don't like people that hear wack music and say it's classic.




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue