Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Fanny Franker
Struggling to entertain the kids? Take cowardly karate classes with Johnny Bravo. #TimeToNetflix pic.twitter.com/78OqAs4oHi
Retweeted by Fanny Franker
Saw Noah last night. Liked Noah last night. Would recommend watching Noah last night.
Retweeted by Fanny Franker
So uh... However many times Newegg wants to reset that poll... We're gonna keep showing 'em what we think! #Victory pic.twitter.com/FSMCvOiERk
Retweeted by Fanny Franker
A box of fleshlights just arrived at our office, no one has claimed them yet.
Retweeted by Fanny Franker
Minecraft 1.7.6 will be officially published tomorrow, 10:00 CET. It contains the new skin and name systems (required for name-changing).
Retweeted by Fanny Franker
When will my facial hair stop being a pussy and grow into a full beard?
Captain America 2 was legit the best Avengers movie since the original Iron Man. Hands down.
Retweeted by Fanny Franker
Well my birthday is over, and all I can think of is how close the Game of Thrones season is to starting. MUCH EXCITE.
M8 identified foreground, middleground and background. Nice. pic.twitter.com/32akxdjTo8
Retweeted by Fanny Franker
My official review of Bioshock Burial at Sea Part 2. pic.twitter.com/3BBDXwfv3R
Retweeted by Fanny Franker
Its my last few days of being 17, WHY AM I SO CYNICAL?
Embedding my videos is cool. Downloading and reuploading to your site's crappy player? I don't get it. spi0n.com/coque-htc-one-…
Retweeted by Fanny Franker
The villain in this comic is a friend-zoned stalker who can only be killed by destroying his little pony. I shit you not.
Retweeted by Fanny Franker
Apple on the 5c case: “They don’t feel like an afterthought, because they were always part of the design” pic.twitter.com/RbcRZCuUPE
Retweeted by Fanny Franker
I spent 33 hours letting an old British man read Game of Thrones to me.... I JUST SPENT 33 HOURS LETTING AN OLD BRITISH *faints*
Retweeted by Fanny Franker
Already seeing the “How can you hate a show if you’ve never watched it?!” Listen, I’ve never eaten shit before either.
Retweeted by Fanny Franker
Game of Thrones meets Breaking Bad. We r working in a film together as Granddaughter & Grandpa pic.twitter.com/dhQ7hdic1X
Retweeted by Fanny Franker
After watching the first episode of True Detective, all I can say is that the production standards for TV are going WAY high
Hey. To the racist, misogynistic, and homophobic folk out there. Your world is going away, no amount of screaming will bring it back
Retweeted by Fanny Franker
I've closed this box 6 times now. No means no, Youtube. pic.twitter.com/SXD0Ix5Qx2
Retweeted by Fanny Franker
Haha, some people are so childish...
twitch.tv/absolutelyjaked i changed my stream to minecraft, come play!
Okay yeah i'm streaming now, i got face-cam and mic this time too! twitch.tv/absolutelyjaked