Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4.5 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

sahara

i need my own damn car rn!!!!!
this is money asahd. retweet for financial abundance
Retweeted by sahara
hahahahahaha god damn my life is hilarious
Your service has been a great gift to the country, and your friendship and brotherhood are a great gift to me. Happy birthday, @BarackObama.
Retweeted by sahara
This powerful video shows the conversations Black parents give to kids navigating racism
Retweeted by sahara
You will touch alot of money this week if you believe Rt 🙏K
Retweeted by sahara
honesty hurts when you're getting older
i need full time friends i only have part time at the moment :(
afropunk, made in america, and bermuda are up next!!!!!!
Miguel covering SZA’s “The Weekend”.
Retweeted by sahara
people are so funny acting lol
Girls!!!!! DO NOT check his twitter favs!!! DO NOT check his snap location!!! DO NOT drowned in misery worrying about a boy. GO LIVE UR LIFE
Retweeted by sahara
if you’re not trying to raise a dog with me don’t hmu twitter.com/_makay1a/statu…
Retweeted by sahara
when you post a selfie on snap and them blue bubbles start doing numbers twitter.com/bombblackgirls…
Retweeted by sahara
i only believe in having fun lol i be broke as shit yet i'm still booking flights 😭😂😂
Me if another nigga decides he wants to play with my feelings.
Retweeted by sahara
don't be a hard rock when you really are a gem
i'm so not ready to go back to college
Shes 117 years old Lets All Retweet This 🙌 let her kno she's still Beautiful 💙😇 10 years of bad luck if u dontMyVN
Retweeted by sahara
i'm so messy lmao
@okaysahara This is the same thing I think about when I wonder why it's so hard to have a girl squad 🤷🏻‍♀️
Retweeted by sahara
Now you don't have to feel bad when you put them in a nursing home twitter.com/laaauurynn/sta…
Retweeted by sahara
why do some girls have to be so damn ugly inside. why can't we just encourage and uplift one another like damn lmao
This is a double banana. RT for 5 years of good luck. Ignore for 10 years of bad luck. Wouldn't risk it
Retweeted by sahara
i love not being bothered by bullshit anymore
*sneezes once* roy- you got allergies?
Me: Bodak Yellow ain't even all that *Bodak Yellow starts* Me:
Retweeted by sahara
me investigating my checking account for fraud knowing damn well I spent all my money eating out
Retweeted by sahara
everything is going great in my life besides the fact that my tuition is due on tuesday but let's not focus on the negative
i need a full body massage
Proud of you! Strut on the girls my love! Keep doing you💛twitter.com/okaysahara/sta…O
Retweeted by sahara
today in a nutshell
seeing frank ocean live changed my life
Today I saw an elderly man sitting outside of his car spoon feeding his wife ice cream 😭�am
Retweeted by sahara
Bodak Yellow x Love Galore mashup. I'm deaddddddddd. This shit bumps😭T
Retweeted by sahara
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.