Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Start my free promotion! Twiends helps you grow your twitter following quickly and easily.
ivanChndr
114 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
This week on twitter: No new followers2 new unfollowers via uapp.ly
This week on twitter: No new followersOne new unfollower via uapp.ly
Semua pasti pernah merasakan yang namanya dibawa terbang tinggi kemudian dijatuhin tiba tiba. Sakit.
Retweeted by
Warga bikin bottom"@NotesSahabat: #SobatIndonesia tokoh kartun di spongebob squarepants yang kamu suka ?"
#SobatIndonesia tokoh kartun di spongebob squarepants yang kamu suka ?
Retweeted by
Hackers"@NotesSahabat: #SobatIndonesia cita-citamu waktu SD dulu ?"
Suka banget"@NotesSahabat: #SobatIndonesia suka nyembunyiin snack kesukaanmu dari teman2 atau saudaramu ?"
Pernah!"@NotesSahabat: #SobatIndonesia pernah ditinggal gebetan karena kembali dengan mantannya ?"
#SobatIndonesia pernah ditinggal gebetan karena kembali dengan mantannya ?
Retweeted by
This week on twitter: 2 new followers, 6 new unfollowers and followed One person via uapp.ly
Rendang"@NotesSahabat: #SobatIndonesia Nasi goreng / Sate / Rendang ?"
Serringg"@NotesSahabat: #SobatIndonesia apa kamu pernah dapat beasiswa atas prestasimu ?"
Pernahhhh"@NotesSahabat: #SobatIndonesia kamu pernah ketiduran pas asik dengerin musik ?"
Everyone Knows These 24 Celebs, But Trust Us - You Never Knew They Became So Fat!!! hilarioustories.com/s6gr6 pic.twitter.com/N3zrvuDPD4
Retweeted by
This week on twitter: 12 new followers and followed 3 people via uapp.ly
i regret telling people shit
Retweeted by
I get so damn jealous when it comes to you.
Retweeted by
I can't make you love me, want me, or understand me. All I can do is hope that someday you will.
Retweeted by
Cekjon @DaudAlfinass "@NotesSahabat: #SobatIndonesia Mapel yang susah buat dikerjain ?"
Doraemon@NotesSahabat: #SobatIndonesia Like Doraemon or Spongebob ?"
#SobatIndonesia pernah dapat surat cinta / nulis surat cinta ?
Retweeted by
when you both are mad but you both still wanna talk pic.twitter.com/02VIwaoRli
Retweeted by
I am jealous of everybody who is with you when I'm not with you.
Retweeted by
Why does Apple send my ass Amber alerts? Do you see a cape on me? Where my mask at? I DO NOT FUCKING SAVE THESE HOES
Retweeted by
Rule to a successful relationship: Play with her hair as much as you grab her ass.
Retweeted by
People won't invest in you until they see that someone else invested in you.
Retweeted by
Find the one that treats you like royalty. Not the one that treats you to nice things to make up for their lack of loyalty
Retweeted by
What good is getting lost in you if you won’t come find me, and in the process I’m loosing me?
Retweeted by
Some battles are won by not even going to war.
Retweeted by
Dalam hidup, terkadang kamu memilih meminta maaf pada seseorang bukan karena kamu salah, tapi karena kamu takut kehilangan dia.
Retweeted by
Tidak bersama hari ini, bukan berarti tidak bisa bersama kedepannya. Jalanin aja hari ini, kalau dia untukmu, dia pasti kembali.
Retweeted by
I want you permanently, not temporarily.
Retweeted by
Fuck how attractive you are! Are you loyal?
Retweeted by
Cuma yang benar-benar sayang lah yang akan tahan dengan sikap-sikap menyebalkan. :)
Retweeted by
Syarat mutlak orang yg lagi jatuh cinta itu ya.. harus punya cinta. Kalo gak punya itu php namanya. Gitu
Retweeted by
Ada kalanya lo dibutuhin terus dicari. Ada kalanya juga lo nggak guna dan dibuang. That's world and all the fake things what human do.
Retweeted by
Pengen waktu ulang dari masa aku kecil"@NotesSahabat: #SahabatNoters pengen bilang apa ke mama ?"
Annabelle"@NotesSahabat: #SahabatNoters FilmHorror Favorite ?"
Guitarist"@NotesSahabat: #SahabatNoters PengenJadiGuitarist or Vocalist ?"
Gitarr"@NotesSahabat: #SahabatNoters Main Drum / Main Gitar ?"
Krispatih - Lagu rindu @NotesSahabat: #SahabatNoters lagi suka sama lagunya ...
This week on twitter: No new followers and followed One person via uapp.ly
This week on twitter: One new follower, One new unfollower and followed One person via uapp.ly