Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Chocolate Metaphor

I was more excited to hear Young Thug song than any song Kanye played during his fashion show... and everyone else was feelin thugger too
I've skipped like 75% of his songs 😴
TBH TLOP isn't even that good 😂😒
happy single awareness day 💔 #premieree Valentine's Day Gone Wrong: Part 3 feat.@jccaylenn and@RayaVlogss youtu.be/bqEeTMSKQPwq
Retweeted by Chocolate Metaphor
Shoutout to my boy @WellieBoyce for hitting a million followers 🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾
LA is one toxic city with fake ass people. I put too much love and trust into people. I guess caring too much is a bad idea here. Wow.
Retweeted by Chocolate Metaphor
We do weird stuff so add my snapchat Chocometaphor :)
My snap story so annoying 😂😂
I love how @_MikePearson says day 28 on his snapchat story and @allicatttx says day 18 😂
Retweeted by Chocolate Metaphor
I got my yeezys and I'm at IHOP so my Valentine's lit wbu
Got sad bc left my IHOP at @TreMelvin's house but now I'm going to IHOP with @allicatttx so I'm happy 😋
Mood: Lol you crazy wyd though
"I just want a boy to give me chocolate" Me:
Y'all so mad it's Valentine's Day lmao eat a snickers 🤔
If you got that yeezy download link dm me it and I'll send you my nudes
Time to go turn up hopefully nothing bad is on my snap bc I ain't watching it till I wake up
I finally finished filming today I'm so tired kill me
my friends just picked me up to go out and we are all accidentally matching @_MikePearson @ThomasBeautyy
Retweeted by Chocolate Metaphor
Believe me this dick gone give you and your children's children rhythm twitter.com/vinnycrack/sta…
When you not used to your tweets going viral so you have to retweet every person that mentions and quotes you
Someone anyone everyone DM me bc I'm bored
I ain't come here for nothing
We can be friends but you don't want that so ok bye
I SWEAR TO GOD IF @_MikePearson DOESN'T GET VERIFIED BEFORE MY BDAY IMA STAB SOMEONE...
Retweeted by Chocolate Metaphor
I saw @KalinWhite at Denny's so I think he lives near me 🤔
AHHH MIII AHH MIII GOOG GOOG GOOOOOGGGGG OH OH OH OH OH OH OH OH OOOHH OHHHH OHHH OOOOHHH OOOOOOHHHHH @allicatttx
If anyone needs a free ride with uber use my code UberChocoMetaphor 😊
My life is a dream tbh anything is possible
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.