Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
North Gyant
849 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
wank then off to bo1
When there's 3 people at the standoff window and your boy keeps messing up. pic.twitter.com/MmTn0jjMdZ
Retweeted by North Gyant
Il give a BRAZZERS account to someone know that helps me out with a team?! RT
Retweeted by North Gyant
Retweet this in 15 seconds or you're gonna get Ebola pic.twitter.com/odK9rpTAbl
Retweeted by North Gyant
downloading @Banks pic pack
elite presh: i can suck my own dick did you know that
Two teachers were arrested for allegedly having a threesome with a student nyp.st/1rzmGHl pic.twitter.com/7O7HpuFI3T
Retweeted by North Gyant
i need some fucking cinematics!!
i need someone who can license transfer me MW2.. will do anything :(
SO Y'ALL CAN FREE THAT EBOLA PATIENT BUT CAN'T FREE GUCCI ??? pic.twitter.com/ehcJu0dQN9
Retweeted by North Gyant
nobody dies a virgin life fucks us all
When someone sneezes on your clothes but you ain't trying to catch ebola pic.twitter.com/jOYWrfpEM8
Retweeted by North Gyant
i need someone who can give me 15th.. i dont feel like doing the XP glitch shyt
dZ vs Fans! oh wait we dont have any LMAO
Retweeted by North Gyant
I must be getting old. because who the fuck is this nigga. pic.twitter.com/pYxr88V2p3
Retweeted by North Gyant
lol ebola is a trend.. y
When Ebola in your hood but you still wanna get fresh for school.. pic.twitter.com/14J1KwrQvo
Retweeted by North Gyant