Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Ichaa
624 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Suatu hari, orang yang ngomong "jangan lupa sholat ya" akan kalah sama orang yang ngomong "sholat bareng aku yuk, aku imamnya" :)
Retweeted by Ichaa
Kk sekolahnya kakak fasilitasnya enak ya kk? waktu ad... — ya kalo menurut loo amannn tinggal daftar aja kok rep... ask.fm/a/bo30p8k0
gak capek apa keluar masuk ruma sakit? — capek lah nonnn,namanya udh rumah sakettt bau2 obat,semua makanan gaena... ask.fm/a/bo30n65d
kk sakit terus tiap taun? — udah takdirrr nonnn lo keknya uptodate bener sama gw? jangan2 loo pengagum rahasia g... ask.fm/a/bo30mqe9
pappp yukkk — iniii,haiii✋✋✋✋ ask.fm/a/bne302l3
2 people followed me and one person unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
Today stats: One follower, One unfollower and followed 2 people via uapp.ly
i learned to love you for my future because of allah♡
Keep spirit @MesutOzil1088 lafyouuu❤
tomorrow we will be success more than yesterday! don't give up😌😌🏃#yesterdaye#pashatmahainstagram.com/p/zrnsn8BXIq/o2UF7
swasta dong yang asli dan murni tanpa sogokan "@JaackBan: #EnjoyBarengLatiief ~ sekolahmu negeri / swasta ?"
kekonyolannya gengster,kreatifitasnya,bakatdanminatnyaa"@JaackBan: #EnjoyBarengLatiief ~ kelasmu terkenal akan apanya ?"
semuanyaaa lah "@JaackBan: #EnjoyBarengLatiief ~ Setan paling serem apa sih kak?"
beklaa,bekca,dani,xmipa2,kakdedd;;) "@JaackBan: #EnjoyBarengLatiief ~ Moodbooster kamu siapa?"
I remember it. i can't forget it. i miss moment it. yes true.
Retweeted by Ichaa
Fake friend? Itu loh, yang ngedeketin kita pas ada mau dan perlunya doang.
Retweeted by Ichaa
open your eyes, there is someone care to you. ya, that's me. :)
Retweeted by Ichaa
todayyyy,prepare TM segininyaaa:'))) @ SMA Hang Tuah 5 instagram.com/p/zqu0zLBXLu/
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
tired and sick😑😑😑 thanks for u kak deddd udh nemeni ke pasal sampek… (at Perum TNI-AL Blok F5/20 Candi)path.com/p/3FyPlR1Ax
wkwkwk,kangennnn:'))) lama gak ketemu dan gak kontakkk:D brapa taun yaaa?:D "@celvinakusuma: @Irmanitaa_ km ga kangen aku ta;3"