Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
ipan septian
115 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
always be possitive
welcome to my life ;)
temen gw minta minum gw kasih aja makan.. #guemahgituorangnya
dikasih duit sama temen bukannya gw ambil malah gw ngasih duit kedia.. #guemahgituorangnya
Ayo ah udah lama ngga ayo
Yang itu tuh,senyumnya manis banget :-):-D
hujan dapat mewakili kesedihan ini.. #davidson
itu lagi,itu lagi :@
biarlah waktu yg menajawab.
semoga bahagia sama yg baru.
make things happen
Dear Someone; Mungkin aku bukan orang yg tepat bagimu, tapi selama ini aku selalu berusaha setia padamu. :)β™₯
Retweeted by ipan septian
seseorang yang mencintaimu dengan tulus tak akan pernah merubah dirimu sesuai keinginannya, tapi menerimamu apa adanya
Retweeted by ipan septian
Mendingan pulang ajalah
Bt kaga ada gurunya,,
Batuk + pilek 😷