Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
XI.XIX.XCIV
Don't let your past ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜” kill your future ๐Ÿ”ฎ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ‘ซ๐Ÿ’ฐโœˆ๏ธ
Retweeted by XI.XIX.XCIV
Getting attached to someone can have you going through a lot ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ‘ธ๐Ÿ’๐Ÿ‘ซ๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜š๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ’‘๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ’‹๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿšถ๐Ÿšถโค๐Ÿ‘…โค๐Ÿ‘…๐Ÿ’•๐Ÿ’”๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜•๐Ÿ’”๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’๐Ÿ’ฆ๐Ÿ‘ถ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ‘ผ๐Ÿ‘ซ๐Ÿ‘ซ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ข๐Ÿ’”
Retweeted by XI.XIX.XCIV
Be careful who you wanna start dating with ๐Ÿ˜๐Ÿ’‘ cause mfs will have you thinking it's something ๐Ÿ‘ซโค๐Ÿ’ when it's nothing ๐Ÿ™…๐Ÿ’”๐Ÿ’ฏ
Retweeted by XI.XIX.XCIV
I have a rising follower graph! 296 more followers in the past day. Get your stats right here crowdfireapp.com/?r=td
I hate expressing my feelings lol so if I express em to you, you must be special
Ladies want a body like this for those hot Summer days? Read flt.bz/rt2s1q and learn step by step ๐Ÿ”ฅ๏ฟฝpic.twitter.com/JiTPp1Iz6G6G
Need ya body like this? I'll show you how click this to get started flt.bz/rt2s1q pic.twitter.com/DjbtG4WrtA
The ending of Crooklyn โ‰ค<<<< ๐Ÿ˜•
Teyana Taylor ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ”ฅ want a body like hers? Just click this and learn flt.bz/rt2s1qa2Kpic.twitter.com/rYQnnHcTp9HcTp9
The Gonzalez Twins ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ป want a body like them? Click this & learn hflt.bz/rt2s1q2KJpic.twitter.com/cNrj1HG6hUG6hU
Get your body right๐Ÿ”ฅ with just a simple click of a button ๐Ÿ˜ โ†—buff.ly/1c2OhvguV โ†– โฌ…pic.twitter.com/aOto423YOtYOt
Summer is right around the corner ๐ŸŒž Ladies want a Summer body like this? Click this link ๐Ÿ‘‡flt.bz/rt2s1q2pic.twitter.com/GAo0g0GygQygQ
Fav๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ for Left ๐Ÿ’ช RT for Right โ™ป๐Ÿ‘Œ Get them both wealthclub.usLMlpic.twitter.com/V1Sr7aBPpBaBPpB
Send me emojis for what I think about you
RTโ™ป if you'd wear the Aaliyah Sweatshirt Fav๐ŸŒŸ for the Biggie Sweatshirt Get them both atwealthclub.us5 ๐Ÿ˜๏ฟฝpic.twitter.com/StiVBFUKwvUKwv
Z-Ro - Coming dyne >>>>> ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
It wasn't easy. I had to hustle either kick a door in or shoot them dice
Big money, bad bitches, a lot of my diamonds that's my life
No love for anybody nigga but I got hell of a lot of love for me nigga
Coming down & I'm flexin, haters mad & they plexin
I'm the same nigga that came up and had to wait for my spot ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ฐ
Music is the best stress reliever ๐Ÿ™Œ๐ŸŽต๐ŸŽถ๐ŸŽง
Love & Hip hop ATL needa be 2 hours long lol
ClxtchSociety over everything ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘ชpic.twitter.com/oaBAXHohWChpic.twitter.com/Gg214z34QM4QM
Go watch my nigga @insta1tebone2 "THIS AINT 4 U - MONEY BONE AND Iceberg Slim" on YouTube youtu.be/vMTgYkl0xGs shit slap ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Never forget to thank God ๐Ÿ™Œ just as fast as he blessed you he can take away that blessing even faster. Stay humble โœŠ
Do you know who are awesome? My 348 new followers in the last day! Growing with crowdfireapp.com/?r=td
Love & Hiphop ATL >>>> ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
When people read ya text and don't reply ๐Ÿ˜‚๏ฟฝpic.twitter.com/RZy1weJz1J1J
Number crunching for the past day - 431 new followers and 82 unfollowers. Stats via crowdfireapp.com/?r=td
#WhatIf everybody kept it ๐Ÿ’ฏ for a change? Too many unreal people out here that stay screaming loyalty#CertifiedRoyalss
Rule #1 never let them know ya next moveโŒ real niggas move in silence ๐Ÿ˜ถ
WCE - @__Lakyyyy ๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ #MyWomanWednesday ๐Ÿ”
*While whoopin yo ass* DIDN'T I TELL YOU NOT TO TALK BACK?? NOW SAY SOMETHING AGAIN! #ThingsBlackParentsSay #CertifiedRoyals
Ma can I get some McDonald's? "You got some McDonald's money? Better eat them leftovers in there" #ThingsBlackParentsSay #CertifiedRoyals
"Yeah they can spend the night but I don't know what they gone eat cause I ain't cooking for them" #ThingsBlackParentsSay #CertifiedRoyals
New day, new tweets, new stats. 377 followers, 82 unfollowers. Via good old crowdfireapp.com/?r=td
Bitches will fuck a nigga that's in a relationship๐Ÿ’, but will tell a single nigga he got too many hoes ๐Ÿ˜๐Ÿšถ
*The shit people do for attention lmfao
Number crunching for the past day - 352 new followers and 74 unfollowers. Stats via crowdfireapp.com/?r=td
"@ImFuckingDOPE_: I think I'm ready to settle down with the right one. ๐Ÿ™Œ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ™โค๏ธ๐Ÿ‘ซ๐Ÿก๐Ÿ’ž"
If you a female 18+ & wanna join #CertifiedRoyals DM me. If you a nigga 18+ & ain't on no fuck shit & wanna join #CertifiedRoyals DM me ๐Ÿ’ฏ
Falling in love is a rollercoaster waiting to happen ๐Ÿ‘Ž 1 day it's like this ๐Ÿ˜๐Ÿ’๐Ÿ’‘๐Ÿ‘ซ the next it's like ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ˜’๐Ÿ’”๐Ÿ”ช๐Ÿšถthen back to day1 โ™ป๐Ÿ˜‚
Growing and engaging with the right tweeps - gained 80 new followers in the past day, courtesy crowdfireapp.com/?r=td
These new emojis <<< ๐Ÿ‘Ž still no middle finger emoji & the black emojis look like some Color Purple shit ๐Ÿ˜’๐Ÿšถ




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue