Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

.

i hope u all have a very poppin ๐Ÿ…ฑ๏ธhristmas
Retweeted by .
Girls' instagrams this weekend will be like "Squad"
Retweeted by .
my wallet... my keys... my phone... my dignity
Retweeted by .
Fingerprint Login caught my little brother trying to play the games on my phone ๐Ÿ˜‚L
Retweeted by .
Velvet Drawstring Shorts ๐Ÿ˜ โค Like if you'd wear โค Enter code STAR for 15% OFF On:cargobayy.net/products/velveโ€ฆit
Retweeted by .
can we all just take a moment and appreciate this
Retweeted by .
i want that "daaaaamn they still together??" type of relationship
Retweeted by .
Me: damn I like this person and I want a bae Me to me: Your hoes ? Your freedom ? Your peace of mind? Your goin tโ€ฆ twitter.com/i/web/status/7โ€ฆ
Retweeted by .
Drop them Snapchat names. ๐Ÿ‘‡๐Ÿพ
Retweeted by .
My automatic reaction when my best friend tells me she's spending her night with her bae.
Retweeted by .
Merry Cripmas ๐Ÿ”ต๐Ÿ”ต๐Ÿ’ฆ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™‡๐Ÿฝ
She gone say "FOR ME ๐Ÿ˜ฑ that's so nice of you" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ keep in mind she only 5
Yo ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ told my lil sister she gotta hide when I bring 1 of her presents in cause it ain't wrapped yet
Get tired of trying man
Bought her ass a $1200 promise ring nd she ion even deserve it
Cause soon as you start loving a nd that's when they start acting funny
Don't nobody really be giving a fuck about you. Keep ya heart in ya pockets my nigga
Done with everybody. Really bout to be on some solo shit
Really did all this shit for nothing man
UPS fuccin dumb ๐Ÿ˜’
Z-RO - Mo City Don >>> ๐Ÿ”ฅ
Just wanna have some rough ass passionate sex rn
Just wanna go m.i.a with the right mf ๐Ÿ‘ซ๐Ÿ’๐Ÿ’ฐon some us shit nd forget about our problems ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ™‡๐Ÿฝ
It's the same ppl that you'll break ya back for & give anything to that'll betray you in the end
Money >>> people ๐Ÿšฎ
I get tired of trying G.
Feeling alone <<<
Yo Mercari got PS3's for $70 PS4's for $125 right now ๐Ÿ˜ plus y'all can get like $10-$15 off ya 1st order if you sign up with code GHYMPQ ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜‹
Bae : Who you texting??! Me: ๐Ÿ™„Z
When you bottle flip so good that it land on her ass๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ‘๏ฟฝv7U9
Even Chris Brown be Bottle Flipping ๐Ÿ˜‚๐Ÿ”ฅ๏ฟฝrPeP
Just like against Green Bay when Dez caught that TD and they swore it didn't count
I don't wanna hear nothing about how the Cowboys "cheated" as many games we've been cheated out of in the last few years stfu
Z-Ro - Call My Phone >>>>> ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ
I hate ppl who criticize famous people for being a human being. Everybody make mistakes nd do dumb shit at times not just regular ass ppl
Don't niggas cheat everyday but still get taken back? Just cause he famous dnt mean the nigga gotta be perfect lmfao twitter.com/dilltrill_/staโ€ฆ
Teyana Taylor bae af ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Nd don't say shit bout him cheating y'all nigga's be cheating on ya daily nd u take em back 1 trillion times ๐Ÿ˜‚
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.