Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
【abcdefghilham】
"Perasaan sayang boleh berubah bila kau dah bosan"
Retweeted by
"Dapat aku cara baik , tolong pulangkan dengan cara baik"
Retweeted by
"Rindu nak oncall dengan awak sayang"
Retweeted by
"Rindu kau tapi bukan yang sekarang rindu kau yang dulu"
Retweeted by
"Sebesar mana pun ujian yang kita dapat, bersabar dan redhalah. Mungkin ujian itu tanda kafarah dosa. Allah nak ringankan dosa kita"
Retweeted by
"Aku dah tak suka jangan paksa"
Retweeted by
"Best sangat kalau kita bersama lagi"
Retweeted by
"Dulu kita selalu bersama tapi sekarang kau dah dengan yang lain"
Retweeted by
"Dulu kita rapat tapi sekarang kita dah tak kenal satu sama lain"
Retweeted by
Bila jiwa terpisah. Hanya doa yang menjadi pendekat.
Retweeted by
Jangan fikir orang single itu takda orang sayang. Jangan ingat kita sudah menutup aurat kita sudah tentu masuk syurga. *muhasabah bersama*
Retweeted by
Biar tudung senget-benget, asalkan aurat dijaga. Biar orang mengata, asalkan iman dijaga. Biar mati kerana agama, asalkan amal diterima.
Retweeted by
Ada dua sebab kenapa kita 'Stalk' orang. 1. sebab kita suka dia. 2. sebab kita benci dia.
Retweeted by
Kalau rasa malas nak solat, renung seketika. Allah bagi pinjam nyawa ni jangan sia-siakan . Allahu
Retweeted by
Kalau berkahwin kerana Allah, lepas je lafaz akad nikah, Allah akan campakkn rasa sayang, cinta, rindu pada hati kita dan pasangan kita.
Retweeted by
"Kehilangan kawan baik lebih perit daripada kehilangan kekasih"
Retweeted by
Walaupun ramai cakap cadbury dah halal . em sumpah aku dah takde selera gila nak makan cadbury tu walaupun dah halal . haih 😓
Retweeted by
"Jangan nak hargai aku bila aku dah pergi nanti"
Retweeted by
Orang yang tergolong dari "Neraka Saqor" ini ialah orang yang mengabaikan perintah Allah iaitu "mengerjakan solat."
Retweeted by
Gua Hira' di Jabal Nur iaitu tempat di mana Rasulullah menerima wahyu yang pertama. Surah Al-Alaq daripada Allah melalui malaikat Jibril.
Retweeted by
Tak mesej , dah mesej macam taknak layan . Tu tanda kau masih sayangkan aku ke ? Konfius
Retweeted by
Bila kau dah lepaskan aku . Please , jangan cari aku . Kalau sayang , buat cara sayang la LOL
Retweeted by
Tak jawab salam dosa . Bila dah jawab , sampai esok la aku tunggu mesej kau masuk . Sampai sudah takde -,- Kau nak ape sebenarnye ?
Retweeted by