Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Kaki Share

Kita membesar dengan lawak mereka. Satu RT untuk legend
Kadang-kadang, orang salah anggap dengan apa yang kita lakukan.
Memaafkan itu mudah. Tapi untuk menerima dia semula itu pula agak sukar dan perlu masa.
"Hidup ni ibarat roda. Kadangkala diatas, dan kadangkala juga dibawah" "Tapi asal aku asyik dekat bawah je?" "Roda kau bocor lah tu"
โ€œSembilan dari sepuluh pintu rezeki ada dalam perniagaan...."
Just because she smiles , doesn't mean she's happy . She smiles because she's hopeful , she has faith and she's strong
Jawatan kosong. Dipelawa kepada semua orang. Menjadi makmum solat 5 waktu di masjid atau surau. Pahala disediakan. Sebarkan.
Fakta saintifik jelas membuktikan lelaki yang menjaga solatnya jauh lebih kacak dari lelaki yang tak solat.
Bukan setakat servis kereta kau je... Diri kau tu pun dah kena servis... Baru la ok...
Jangan overthinking. Jika itu betul milik kau, ianya tetap akan jadi milik kau. Jika tidak, Allah akan beri yang lebih baik. Jangan takut.
Orang yang suka mengkhianati teman sendiri adalah ibarat binatang yang suka memakan bangkai.Bertambah busuk bangkai bertambah pula seleranya
Bila tengah selfie ramai-ramai, selalunya mesti akan ada sorang yang rosakkan gambar. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA ๐Ÿ˜‚๏ฟฝCA
Kucing kurap kalau nk makanan, mesti manusia halau. Tapi kalau kucing Persian nk, mesti dapat. Sama la macam manusia, yg lawa orang suka
Girls, hide your location in ig whenever you are & uninstall swarm. It might be dangerous for u all. ๐Ÿ˜Œ -said someone
Kau suka sangat dendam, suka menyampah, suka benci kat orang . Tapi kau kene ingat, kadang diri sendiri tu pun belum tentu orang suka.
Found this on Facebook. Satu jelah nak cakap, padan muka!
your first mistake was not understanding me
Ini soalan tadika kat us... Sesiapa boleh jawab? ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… RT kalau tak dapat jawap, fav kalau dapat jawap hfl
Orang Barat hipokrit gila. Bila Muslim buat jenayah depa label teroris. Bila non-Muslim buat, depa panggil psychopath. Tak adil!
The awkward moment when you know someone is lying.
Merajuk & tawar hati are 2 different things. Merajuk is when youre offended but still care, tawar hati is when youre done & dont give a shit
Makbul tk makbul doa kita adalah rahsia Allah. Jgn pernah jemu berdoa, sebab Allah tk pernah jemu mendengar suara kita ketika berdoa.โ˜บ
Bila dapat kalendar 2016, first yang kita tengok adalah bila hari birthday kita. Second bila hari raya. Third bila start cuti. ๐Ÿ˜„
She cries in her prayer, get hurt by the words u say or actions u do. And keeps smile on her face so you won't worry; She's your Mom.
"Your "JODOH" is a special delivery from Allah."
Siang malam mak kita berdoa. "Ya Allah, anak aku tengah belajar. Permudahkan urusan nya" Tapi dalam diam,kita sibuk bercinta. Tak kesian?
Nak cari suami, Cari yang jaga solat. Nak cari isteri, Cari yang jaga solat. Nak cari kawan, Cari yang jaga solat.
"melayu memilih kerja! pemalas!" bila melayu kerja guard "tu lah dulu bodoh sangat ponteng sekolah!" mentality, gais.
in 2016, i need to gain more self-control on these aspects in my life. 1) kawal nafsu. 2) kawal marah. 3) kawal perbelanjaan.
Tak payah nak gedik la....!
i hate how sensitive i am sometimes
Siapa tutup aib muslim, Allah tutup aib dia dekat akhirat. Jaga aib orang. Tak lawak pun aibkan dia.
Apa dengan mengatakan dia jahat, kau dah rasa diri kau baik? Apa kau baik, atau cuma rasa diri baik? Dia jahat, dia tak menghina.
"Kau doakan kebaikan buat dia. Malaikat doakan perkara yang sama untuk kau."
Setakat ni, belum ada lagi perempuan yang mati sebab menutup aurat. So, tutuplah aurat. "Sebab itu arahan Allah"
Tahun 2016, nak create memories dengan orang-orang tersayang dan berambus dari hidup orang yang tak reti hargai kita.
Konon belajar tinggi2 sampai universiti , tapi nak respect makcik cleaner pun payah . Can you imagine if that 'makcik cleaner' is your mom ?
Cerita dia macam ni, selagi tweet tu takde nama kau, takyah nak terasa. Bukannya kau sorang penghuni twitter. Lek sudah
Not everybody gonna understand your problems. And when they dont understand they will judge you for being weird.
Berkat solat di awal waktu, He got 100% for his calculus examination
Aku tak tegur kau tak bermaksud aku dah lupakan kau. You will always be in my mind and in my heart. Dont worry.
Kalau suka seseorang, Mulakan dengan doa yang baik seperti ; "Ya Allah, jika betul dia jodoh aku, kau gerakkan hati dia untuk halalkan aku"
Ingin dikejar para gadis di mall? Just perlu tampal kertas yg tertulis '99% Discount' di belakang anda. RT #kakishare #kakisharedotcom
Tahukah anda, orang yang suka selfie dan tak suka orang lain masuk sekali ini adalah selfish.
Masa kat sekolah cikgu suruh pakai nametag taknak pakai, Sekarang serabut nak pakai baju IAM Evans la, IAM Hudson la.
Tebalnya bedak yang awak pakai pergi sekolah ni. Kalau lempang sekali agak agak jerebu tak tempat ni?
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.