Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Kaki Share

Bila hangpa dah habis final exam, hangpa be like
Retweeted by Kaki Share
Rt anda berpeluang memenangi hadiah bernilai jutaan ringgit
Sikap Merendah Diri Dan Sempoi Dato Aliff Syukri Dipuji Netizen kakishare.my/2016/06/sikap-… via @SatankMKR
Baju Melayu Hipster Disamakan Dengan Uniform Restoran Mamak, Pereka Tutup Instagram kakishare.my/2016/06/baju-m… via @SatankMKR
Bila orang nasihat... kau tak nak dengar bila benda dah jadi... baru kau tahu nasihat kawan tu berguna...
lelaki x de mase nak pikir benda remeh temeh . laki byk bnda lg pnting nk kena pikir seperti siasat nokharom mane rembat lighter dlm diam ..
Retweeted by Kaki Share
teka teki .. kenapa ade member yg slalu tegur kita di khalayak ramai dgn membuka aib kita ??? jawapan .. sebab dia bangang . simple..
Retweeted by Kaki Share
Alahai sweetnyee en husband ni berapa rt ni?
Sempoi... kahwin potong cempedak je... jimat.. berapa rt utk pasangan ni?
berikan satu perkataan pelik yang hipster?
bersabarlah. Dalam setiap kesusahan, pasti ada kesenangan..
Salam uolls. Jom sebarkan.. Kini twitter boleh live video.. Jom live bersama Jamal Tetsu dan Zukieeeee
baru tahu, rupanya untuk masukkan kepala πŸ˜‚4
beruntunglah mereka yang bangun menunaikan subuh, kerna di waktu itu penuh dengan keberkatan pada rezeki πŸ˜„
berapa ramai yang sempat main ni? 😎😎�#kakisharea0p3
Kita membesar dengan lawak mereka. Satu RT untuk legend
Kadang-kadang, orang salah anggap dengan apa yang kita lakukan.
Memaafkan itu mudah. Tapi untuk menerima dia semula itu pula agak sukar dan perlu masa.
"Hidup ni ibarat roda. Kadangkala diatas, dan kadangkala juga dibawah" "Tapi asal aku asyik dekat bawah je?" "Roda kau bocor lah tu"
β€œSembilan dari sepuluh pintu rezeki ada dalam perniagaan...."
Just because she smiles , doesn't mean she's happy . She smiles because she's hopeful , she has faith and she's strong
Jawatan kosong. Dipelawa kepada semua orang. Menjadi makmum solat 5 waktu di masjid atau surau. Pahala disediakan. Sebarkan.
Fakta saintifik jelas membuktikan lelaki yang menjaga solatnya jauh lebih kacak dari lelaki yang tak solat.
Bukan setakat servis kereta kau je... Diri kau tu pun dah kena servis... Baru la ok...
Jangan overthinking. Jika itu betul milik kau, ianya tetap akan jadi milik kau. Jika tidak, Allah akan beri yang lebih baik. Jangan takut.
Orang yang suka mengkhianati teman sendiri adalah ibarat binatang yang suka memakan bangkai.Bertambah busuk bangkai bertambah pula seleranya
Bila tengah selfie ramai-ramai, selalunya mesti akan ada sorang yang rosakkan gambar. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA πŸ˜‚οΏ½CA
Kucing kurap kalau nk makanan, mesti manusia halau. Tapi kalau kucing Persian nk, mesti dapat. Sama la macam manusia, yg lawa orang suka
Girls, hide your location in ig whenever you are & uninstall swarm. It might be dangerous for u all. 😌 -said someone
Kau suka sangat dendam, suka menyampah, suka benci kat orang . Tapi kau kene ingat, kadang diri sendiri tu pun belum tentu orang suka.
Found this on Facebook. Satu jelah nak cakap, padan muka!
your first mistake was not understanding me
Ini soalan tadika kat us... Sesiapa boleh jawab? πŸ˜…πŸ˜… RT kalau tak dapat jawap, fav kalau dapat jawap hfl
Orang Barat hipokrit gila. Bila Muslim buat jenayah depa label teroris. Bila non-Muslim buat, depa panggil psychopath. Tak adil!
The awkward moment when you know someone is lying.
Merajuk & tawar hati are 2 different things. Merajuk is when youre offended but still care, tawar hati is when youre done & dont give a shit
Makbul tk makbul doa kita adalah rahsia Allah. Jgn pernah jemu berdoa, sebab Allah tk pernah jemu mendengar suara kita ketika berdoa.☺
Bila dapat kalendar 2016, first yang kita tengok adalah bila hari birthday kita. Second bila hari raya. Third bila start cuti. πŸ˜„
She cries in her prayer, get hurt by the words u say or actions u do. And keeps smile on her face so you won't worry; She's your Mom.
"Your "JODOH" is a special delivery from Allah."
Siang malam mak kita berdoa. "Ya Allah, anak aku tengah belajar. Permudahkan urusan nya" Tapi dalam diam,kita sibuk bercinta. Tak kesian?
Nak cari suami, Cari yang jaga solat. Nak cari isteri, Cari yang jaga solat. Nak cari kawan, Cari yang jaga solat.
"melayu memilih kerja! pemalas!" bila melayu kerja guard "tu lah dulu bodoh sangat ponteng sekolah!" mentality, gais.
in 2016, i need to gain more self-control on these aspects in my life. 1) kawal nafsu. 2) kawal marah. 3) kawal perbelanjaan.
Tak payah nak gedik la....!
i hate how sensitive i am sometimes
Siapa tutup aib muslim, Allah tutup aib dia dekat akhirat. Jaga aib orang. Tak lawak pun aibkan dia.
Apa dengan mengatakan dia jahat, kau dah rasa diri kau baik? Apa kau baik, atau cuma rasa diri baik? Dia jahat, dia tak menghina.
"Kau doakan kebaikan buat dia. Malaikat doakan perkara yang sama untuk kau."
Setakat ni, belum ada lagi perempuan yang mati sebab menutup aurat. So, tutuplah aurat. "Sebab itu arahan Allah"
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.