Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
【abcdefghilham】
"Perasaan sayang boleh berubah bila kau dah bosan"
Retweeted by Sarcasm
"Dapat aku cara baik , tolong pulangkan dengan cara baik"
Retweeted by Sarcasm
"Rindu nak oncall dengan awak sayang"
Retweeted by Sarcasm
"Rindu kau tapi bukan yang sekarang rindu kau yang dulu"
Retweeted by Sarcasm
"Sebesar mana pun ujian yang kita dapat, bersabar dan redhalah. Mungkin ujian itu tanda kafarah dosa. Allah nak ringankan dosa kita"
Retweeted by Sarcasm
"Best sangat kalau kita bersama lagi"
Retweeted by Sarcasm
"Dulu kita selalu bersama tapi sekarang kau dah dengan yang lain"
Retweeted by Sarcasm
"Dulu kita rapat tapi sekarang kita dah tak kenal satu sama lain"
Retweeted by Sarcasm
Bila jiwa terpisah. Hanya doa yang menjadi pendekat.
Retweeted by Sarcasm
Jangan fikir orang single itu takda orang sayang. Jangan ingat kita sudah menutup aurat kita sudah tentu masuk syurga. *muhasabah bersama*
Retweeted by Sarcasm
Biar tudung senget-benget, asalkan aurat dijaga. Biar orang mengata, asalkan iman dijaga. Biar mati kerana agama, asalkan amal diterima.
Retweeted by Sarcasm
Ada dua sebab kenapa kita 'Stalk' orang. 1. sebab kita suka dia. 2. sebab kita benci dia.
Retweeted by Sarcasm
Kalau rasa malas nak solat, renung seketika. Allah bagi pinjam nyawa ni jangan sia-siakan . Allahu
Retweeted by Sarcasm
Kalau berkahwin kerana Allah, lepas je lafaz akad nikah, Allah akan campakkn rasa sayang, cinta, rindu pada hati kita dan pasangan kita.
Retweeted by Sarcasm
"Kehilangan kawan baik lebih perit daripada kehilangan kekasih"
Retweeted by Sarcasm
Walaupun ramai cakap cadbury dah halal . em sumpah aku dah takde selera gila nak makan cadbury tu walaupun dah halal . haih 😓
Retweeted by Sarcasm
"Jangan nak hargai aku bila aku dah pergi nanti"
Retweeted by Sarcasm
Orang yang tergolong dari "Neraka Saqor" ini ialah orang yang mengabaikan perintah Allah iaitu "mengerjakan solat."
Retweeted by Sarcasm
Gua Hira' di Jabal Nur iaitu tempat di mana Rasulullah menerima wahyu yang pertama. Surah Al-Alaq daripada Allah melalui malaikat Jibril.
Retweeted by Sarcasm
Tak mesej , dah mesej macam taknak layan . Tu tanda kau masih sayangkan aku ke ? Konfius
Retweeted by Sarcasm
Bila kau dah lepaskan aku . Please , jangan cari aku . Kalau sayang , buat cara sayang la LOL
Retweeted by Sarcasm
Tak jawab salam dosa . Bila dah jawab , sampai esok la aku tunggu mesej kau masuk . Sampai sudah takde -,- Kau nak ape sebenarnye ?
Retweeted by Sarcasm
Pernah diabaikan ? Sakitkan :')
Retweeted by Sarcasm
Bila dah banyak bersabar , ni lah jadinyaa . Relay tunggang langgang . Pasrahhh jela
Retweeted by Sarcasm
Kalau aku , baik takpayah pakai tudung kalau bergaduh and buat kes buli . Buat malu je la -,-
Retweeted by Sarcasm
Dalam hidup ni tak semua orang suke kita. Hanya boleh bersabar je.
Retweeted by Sarcasm
Angah aku tye piala dunia brape hri lagi,mane lah aku tau -,-
Retweeted by Sarcasm
Stop la sakitkan hati aku. Aku dah penat weh.
Retweeted by Sarcasm
jangan layan saya macam saya tiada perasaan.
Retweeted by Sarcasm
Follow @HatiAkuKuat . Tweet dia Serius Awesome , jiwang gila . best membaca nya . Follow k Rugi tak Follow . Best sangat !
Retweeted by Sarcasm
Follow @HatiAkuKuat . Tweet dia Serius Awesome , jiwang gila . best membaca nya . Follow k Rugi tak Follow . Best sangat !
Retweeted by Sarcasm
Follow @HatiAkuKuat . Tweet dia Serius Awesome , jiwang gila . best membaca nya . Follow k Rugi tak Follow . Best sangat !
Retweeted by Sarcasm
Follow @HatiAkuKuat . Tweet dia Serius Awesome , jiwang gila . best membaca nya . Follow k Rugi tak Follow . Best sangat !
Retweeted by Sarcasm
Follow @HatiAkuKuat . Tweet dia Serius Awesome , jiwang gila . best membaca nya . Follow k Rugi tak Follow . Best sangat !
"Orang yg suka menipu ni, memang takkan kemana lah. Tersungkur juga nanti."
Retweeted by Sarcasm
"Menangis tak bermakna sedih , orang tengah gembira pon boleh nangis apa."
Retweeted by Sarcasm
aku respect gila lelaki, yang sanggup rendahkan ego dia, demi seorang perempuan, yang ego.
Retweeted by Sarcasm
selalunye org yang kuat gelak ni problem dia berlipat kali ganda 💪
Retweeted by Sarcasm
Ada masa aku serius. Ada masa aku melawak. Ada masa aku jadi pendiam. Ada masa aku jdi periang. Ada masa aku moody. Ada masa aku takda masa.
Retweeted by Sarcasm
"hidup dalam kesedihan memang menyakitkan"
Retweeted by Sarcasm
"Jangan salahkan aku kalau aku suka orang lain. Sebab kau abaikan aku"
Retweeted by Sarcasm
"Nak cari lelaki memang senang, tapi nak cari yang betul gentleman tu susah"
Retweeted by Sarcasm
Lelaki itu pelindung bagi perempuan. Kalau kau sakitkan perempuan, kau bukan lelaki. pic.twitter.com/fiP3QxRejx
Retweeted by Sarcasm
Jangan Sangka Orang Gemok Ni Tak Cantik , Hodoh Tau . Jangan Kutuk sangat . nanti menyesal . pic.twitter.com/2e0uiu7MT0
Retweeted by Sarcasm
"Aku suka dekat kau tapi aku tak luah aku pendam"
Retweeted by Sarcasm