Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
I am Sherlene07
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for I am Sherlene07”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
miaaaaaa now i know what is the spooning lol wtfffffffffffff !!! position hahaha Mizred U Rock too much curiosity... fb.me/6VhOydVE8
I posted 4 photos on Facebook in the album "Late Upload" fb.me/3dEa83AJv
srs is this philippinessssssss xD soooooooooo colddddd what if there's snow here im gonna die atm ahhaha No more... fb.me/2iYoM7vf5
Yyshie Cue tgil na s pgpasa ng videoo grabe nadidiri ako sa mga ganyannnnnn
You really can meet the love of your life on Twitter 😩
Retweeted by I am Sherlene07
"I am always doing things I can't do. That's how I get to do them." - Pablo Picasso
Retweeted by I am Sherlene07
So lets ignore each other, try to pretend the other person doesn't exist, but deep down, we both know it wasn't supposed to end like this.
Place your heart in the hands of God & He will place it in the hands of a man who he believes deserves it.
Accept the things u cant change, move on and let go of anything that's holding u down, and always thank God for everything!
The best relationships start off as friendships.
Be careful who you give your heart to because when you give your heart to someone, you also give them the power to hurt you.
Dear Someone, Thank you for coming into my life, thank you for making me smile like crazy, thank you for making me happy.
been gone here for ages hahah yesssssssss back now fuck i lost a lot of followers here
nakakaiyak nman d ako nakapunta s booksigning ni Sen. Miriam Defensor Santiago huhuhuhu ung stupidddddd is... fb.me/79LBx4FcD
Im done fuck yeah ! but no review oh hell yeah failed again on the test Mizred U Rock Yyshie Cue
Dear sherlene Why u have to do this? Why all the time u always do this? You told them to work on it? but u still... fb.me/4jUpLMcGx
This is the last time that i gonna work on this project stuff.. so hell ... ! what kind of people is this? just a... fb.me/2TvaUqlHQ
Nababaliw sa world geo & phol geo . isa pa lang ngsesend anooooooooo kapit paaaaa Mizred U Rock Mitch Marcelo Yyshie Cue Rocky Madrona
Manny Pacquiao wohooooooooo nanalo k n nman men...... paburger ka naman hahaha jk xD CONGRATS ! ANYWAYS
anong site ung cnsbii nila s geo?
I posted 7 photos on Facebook in the album "Yep thats me" fb.me/3uZ1CU99H
Kizu Garcia im hawt hahahaha c: speechless now man xD fb.me/7cwpjfjVt
Oh dead man no sources such a shit .. Mizred U Rock Mitch Marcelo Rocky Madrona Yyshie Cue
I'm adopting a monkey.
countdown for my bday ^ ^ mga plastikers absent tau gahahah Yyshie Cue Mizred U Rock Rocky Madrona Zaldy Belo... fb.me/6SCDkXfSO
I posted 5 photos on Facebook in the album "New Cam Geh picture pa" fb.me/2mLtfmyCf
The ideal boyfriend for: SHERLENE fb.me/3VQXgw6cT
Done watching I saw the devil movie not bad ganda tanggal ang ulo xD gahaha watch nio to men Mizred U Rock Mitch... fb.me/6LwAwZIfp
nakakatae at nakakaurat etong ecooo wala s book ung iba Rachelle Polo Yyshie Cue Mizred U Rock Mitch Marcelo
Hello there ! please watch this movie "heaven is for real". I am conflicted about "Heaven is for Real," which... fb.me/37nGtkduf
I posted 5 photos on Facebook in the album "Waffle time" fb.me/3DtTt6HdN
Ever since I met you, nobody else is worth thinking about πŸ’πŸ’‘
Retweeted by I am Sherlene07
#Ebola is not a death sentence. Early treatment means a much better chance of survival. #EbolaResponse pic.twitter.com/rjprgfigE5
Retweeted by I am Sherlene07
I have 3 types of mad: when I'm so mad I cry, when I'm mad and I just snap, and when I'm mad and just don't wanna talk to anybody
Retweeted by I am Sherlene07
tweeeeeeeeeettttt me
i miss the day id been tweeting to some people here
hurry & Follow ------>@rchechie <----- !!! Ill share you/mention you ! #RT:).; just tweet me FREE SHOUTOUT 2
hurry & Follow ------>@rchechie <----- !!! Ill share you/mention you ! #RT:).; just tweet me FREE SHOUTOUT 1
hurry & Follow ------>@rchechie <----- !!! Ill share you/mention you ! #RT:).; just tweet me FREE SHOUTOUT
@ilabbbitmuwch aww sweet :') XD hahaha. pweee XD LABYU :*
Retweeted by I am Sherlene07