Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Ikok
4,988 followers
Oke siipp RT@aksara_rex: Satujuuuu RT@iko_ikok"
#Pisces adalah pribadi yang ramah , santun dan juga murah senyum
Retweeted by Ikok
Moal waka hayang kawin mun acan kabeuli mobil :D
Gblg twitt aing dibajak ngaritwitan nu kos karitu patut. faaakkk :((((
DABEDABEDU - UNFORTUNATE yeeaahh..!! \m/
aya emih aya endog bengeut sia ciga midog :(((
Status pacaran tapi gak dapet perhatian mah percuma. Mending single banyak yang merhatiin. haarr..!! :(((
kalo lo sholat jumat niat nya cuman buat jadi ganteng, mending tidur aja!
Retweeted by Ikok
Apa yang akan kalian lakukan ketika rek ombeh eweuh cai? :(((
Diperhatiin pacar itu emang bikin hati senang, da nu ngajieun hate rudet mah ditagih hutang. :((((
Miris yah anjir, da akumah apa atuh makan donat aja disanguan :((
Hampura typo. Ma'lum atuh aisiya urang ngetwit bari nuar tangkal ih. Aku juga manusia biasa yang tak pernah luput dari soda soda :((
Pecundang tidaj pantas bicara tentang keadilan ..
Bengeut kamu itu kaya kurupuk liat, pokok nyaa peperengkelan gitu deh :((
Geleuh lah mention urang mah teu di ritwit :(( "@uyuhanbanget
Ngaduruk admina ~> @uyuhanbanget biar gereget :(( RT :keur tiris kieu mah ngeunahna ngaduruk ______________ biar hangat. #uyuhanin""
Geulisan aslina atuh daripada potonamah. Akakakak *tongprotes*
selau gablag :((
Anjeeerrr panas panas kieu bau AC ( Angin Cungut ) :'((((
Akkkssss typo :(((
ERTE ERTE ERET"@radityadika: Gak ada. LDR satu paket sama galau. RT @yuliantoro96: Bang @radityadika cara ngilangin galau pas LDR'an gimana?
Gabisa polbek tombol polow nya rusak :(( RT@tulanghomer: follback @iko_ikok"
Isuk keneh gs galau, kumaha rk maju atuda indonesia teh, kalakuan pemudana ge kieu :(( RT@denissta1: Teu bisa kaleum da harkoss tuh peurih??
Kenapa yah beut ada tunduh dalam kehidupan ini teh :((
Urang pissan. Mihihihi :(( RT@TweetRAMALAN: #FaktaPisces: Pintar dalam menemukan jodohnya, itu dikarenakan kepintarannya & Kekuatan cintanya