Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

zaira

the heirs ep 9 for breakfast
I'll just continue watching the heirs, at least doon kinikilig ako. lol
it bothers me that it's not bothering you
ininform mo sana agad para di nag intay, di sana nagalit. rest well lol.
β€œI fucking want to feel something”
Retweeted by zy
....... torn between texting you & keep on ignoring u πŸ™ƒ twitter.com/sixwordshort/s…M
beyond happiness pls.......πŸ™πŸΌ
I knew it! lol u cannot hide anything from me πŸ•΅
you should've alteast called me πŸ˜’
where are you now that I need you?
ep 6 of the heirs yay
haven't started watching the season 2 of #htgawm 😩
Day and night I miss you just as much
Retweeted by zy
HAHAHAHA CUTE KONG SISTER
we have no class on ecotourism so I will probably not gonna attend my pat class.
thought you were gonna call πŸ˜’ people nowadays so paasa πŸ™„πŸ™„
with them + jaster & steven ☺️☺️ @jmrdgzmn1 @jastersanluis @theissamartinez
LAKI NG PROBLEMA MO FEELING MO NAMAN PASAN MO BUONG MUNDO
7:30 to 6:00 fuck you school πŸ–•πŸ»πŸ˜’
I feel really sleepy 😴
1:46 am 😻😻
stvps days! hahaha throwback
tangna may pogi dun sa gym nahiya tuloy ako hahaha πŸ’ͺ🏼
gusto ko mag gym pero inaantok ako 😴
Kung may problema ka sa isang tao, sabhin mo ng diretso. Hindi yung kung kani-kanino mo sasabihin makarating lang sa kanya. Wag kang duwag.πŸ–•
Retweeted by zy
i. am. obfuckingsessed.
Retweeted by zy
I cant deny, it's still you, it's always been you
how can I be with someone when all I want is you
kaya ako'y sayo ay 🀘🏻
want cupcupcup @theshairasian miss you na talaga 😭
photo from last night 😊v
I love you ❀️❀️ hahahaha twitter.com/gardunaej/stat…
I got the best Christmas present ever
Retweeted by zy
di na ko uulit πŸ™…πŸ»πŸ˜‚
HANG OVER AND SHIZZ
trimming time w/ gretch (@ Bench Fix Salon in Quezon City, Metro Manila) swarmapp.com/c/lJKj7cXB4Pm
survive the first formal assessment on french subject πŸ’ͺ🏼
never gonna leave this bed
gusto sana kitang itext kaso wala akong load. hahahahah goodnight
tangina love parin kita
holy shit holy shit!!!! 😻9
me : walang nagtetext sakin ate : wala ka naman boyfriend sinong magtetext sayo? *evil laugh* tangina all the time
lumilipas yung oras na wala ako nagagawa hahahaha wiw
sana di nalang ako choosy πŸ™„πŸ˜”
awww πŸ’”
 
Twiends uses the Instagram™ & Twitter™ API's, displays their logo's & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain their property.