Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
OCHAツ
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Just the one new follower today found welcome tracked by unfollowspy.com
Rencana Tuhan pasti indah. Because, Allah always listening and always understanding. ♥
Retweeted by OCHAツ
Aku memilih kamu bkn karna apa yg kamu miliki, bkn juga ketertarikan fisik. Aku memilih kamu karna aku nyaman dan aku bahagia :)<3
Retweeted by OCHAツ
Dear Allah... Please, just give me, my family, my friends, my haters and other people a love, laugh, smile, happiness and healthy. ♥
Retweeted by OCHAツ
Yang menyia-nyiakan, akan disia-siakan pada waktunya. :)
Retweeted by OCHAツ
Disaat lo sedang asik dengan dunia lo, gue cuma minta.. jangan lupain gue ya! minimal dengan ngasih kabar. Itu udah cukup. :')
Retweeted by OCHAツ
Maafin aku kalo aku sering buat kamu marah/kecewa. Aku cuma pgn bahagiain kamu.. :') Walaupun terkadang caraku salah! Akusayangkamu♥
Retweeted by OCHAツ
Cuma pengen lo peka tanpa harus gue kasih tau duluan.
Retweeted by OCHAツ
Dibilang cemburu sih cemburu, dibilang kangen sih kangen banget, dibilang sabar sih sabar banget, dibilang sayang? pasti sayang banget. ♥
Retweeted by OCHAツ
50% setiap kali cewek itu nge-tweet, pasti ditujukan untuk seseorang. Seseorang yang diharapkan membaca dan peka dengan apa yang dia tweet.
Retweeted by OCHAツ
Just the one unfollower today found tracked by unfollowspy.com
Cuma mau bilang; kecewa. Udahituaja.
Retweeted by OCHAツ
Belajar jd orang sabar.. Walaupun terkadang kesabaran itu gak pernah di hargai, tapi biar Tuhan yg menilai semuanya. :)
Retweeted by OCHAツ
Status 'hanya teman' tak jadi alasan, untuk menjaga seseorang yang belum pantas dimiliki.
Retweeted by OCHAツ
Gue sayang, makanya gue bertahan. :)
Retweeted by OCHAツ
Semoga hubungan kita dijauhkan dari rasa bosan dan mulai males ketemu. Amin.
Retweeted by OCHAツ




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue