Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Misha Omar
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Misha Omar”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
"I'm a bit under the weather" #sick #attentionseeker #ngengada #kekadang
🙈 #jakunselfie
Alhamdulillah... terima kasih buat seluruh wargakerja KLCC GROUP ... Harap semua terhibur dan saya bahagia sekali menghiburkan kalian yg sgt awesome bangettt!!! 😬😬😬
kepada yg request lagu kak yah carey ni haaa... kak jah terai terai ala ala warming up je ni, baru nak naik syeikh video pun abis...hurghhh 15 saat sajor... layannnnnnn #showlimabelassaat #myall kalau x sedap jgn marah tawww 😝😝😝
that feeling, before u leave the room and get up on stage... suara mcm tak keluar sgt la, apa la, sakit perut la, nak gi tandas la, .. mula la nak nyanyi2 utk diri sendiri... hahahaha #jiwakacau #jk
Aku tanya Apa khabar???? 🙋
Terkedu, tergamam, terharu, bangganya saya bila penyanyi lelaki kegemaran saya menyanyikan kembali lagu #bungabungacinta .. Syabas dan terima kasih @hafizsuip , suara awk sedap bangett.. bagilah lagu apa pun.. tetap auranya ada disitu... im sure dato' Adnan Abu Hassan pun tersenyum bangga.. tak saba
Mari bekerja dan berkarya.... #captionjenistataunakcakapapa 🙊
Sampai ke bumbung keta ipad ni kita buh, saja amik angle atas supaya nampak kurus... hahaha!!! 🙈 #showlimabelassaat tribute buat siri #mjats yg dah berakhir semalam. nyanyian asal LIZA HANIM - EGOISMU .. kak liza, @lizahanim1979 , belanja aaarrr tang korus skit..terubat rindu hadekkkk...
Adoiii!!! Mr MentorLegend suda bunyiiiii ...baiklah abang,saya akan ke gym hari ini, demi utk tidak perlu bersusah payah di studio utk record #terimakuseadanya ... #abangsado #adikjehado #hahaha @ajai911
Malas adalah sejenis penyakit yg sgt mengasyikkan... selepas menjamah sepinggan nasi lemak, niat di hati mau ke gym... dari tadi punggung ni asik melekat di sofa.. senyum jelah... kasi #selfie satuuu!!! tolonglah katakan sesuatu teman2 saya di instagram,supaya saya lekas bergegas ke gym dari duk sen
by @ehmalaysia "Jgn lupa dapatkan tiket Konsert EH! yang akan berlangsung pada 8 Nov ini. Misha Omar, Altimet, Alyah, Hafiz, Dayang Nurfaizah, Forteen & Adira akan menghiburkan anda semua. Ramai selebriti akan hafir memeriahkan konsert sempena ulang tahun EH! Ke-15 ini. #ehmalaysia #eh15" via @Photo
by @ajai911 "YND Akhirnya... #terimakuseadanya. TERIMA KUSEADANYA.. Akan dirakamkan.. Soon duet HAFIZ&MISHA. Amin. @mishaomar. @hafizsuip @sonymusicmy #wakethebabyrecords #sonymusicmy." via @PhotoRepost_app
Nampak tak? nampak tak?? muka excited kita? Tq for the beautiful ballad #terimakuseadanya abg @ajai911 😍😍😍
Sikit la belanja korang, projek duet MisHAFIZ ..., lagu dan lirik ciptaan #legend @ajai911 ...nak lagi? tunggu #terimakuseadanya siap k?....
Seorang #legend , tgh bekerja.... tak sabar nak kasi korang dengar #terimakuseadanya ... dendangan saya bersama seorang lelaki yg saya kagumi ... cer teka?
pose acah2 dagu runcing,walaupun shading berkilo... adat badan la dik,tgh kembang,apakandaya....by @kasihcicie via @PhotoRepost_app
SALOMA atau SoLAMA??? SAMIHAH je punnnn... hehehe!! jgn lupa saksikan pertandingan akhir bintang p ramlee kebangsaan 2014 bersiaran langsung dari Kuching,Sarawak di RTM2, 9malam...sekian.
Jatuh cinta sama dua budak nakal yg berbakat, yg sgt merendah diri dan menghormati org tua seperti saya... hahahaha!!! terimalah #showlimabelassaat dari kami #mishazhael @azhaelofficial ...
Kuching, kamek datang lagi...
Selamat hari raya aidiladha dari kami sekeluarga... Misha,Firos,Adam dan Lateefa 😘
Testing,testing 123... test mic #showlimabelassaat ..testing testing... cer teka ni lagu apa? lagu wajib karaoke kat rumah zaman saya remaja dolu dolu ni...
by @syaifulbaharim "Androgyny..." via @PhotoRepost_app
Yay or Nay???? 👀
by @kasihcicie via @PhotoRepost_app