Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Emilda Dwi Santi
458 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Mom Someone who will love you unconditionally, till her last breath.
Retweeted by Emilda Dwi Santi
Kadang cuek, kadang egois, kadang nyebelin, kadang ngeselin, kadang jutek. Tapi sayangnya aku ke kamu bukan cuma kadang-kadang kok ♥
Retweeted by Emilda Dwi Santi
when i see your face.. there's not a thing that i would change.. cause you're amazing.. just the way you are.
Cewek itu paling gak suka bau asap rokok, maka dari itu cewek tidak terlalu suka cowok yang perokok.
Retweeted by Emilda Dwi Santi
masih berharap.. siapa tau ada keajaiban datang :D
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
kekanjian gino jadi betino!
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Bagi yang belum bisa ngecek akreditasi jurusan yg km inginkan, kamu bisa ikuti langkah2nya berikut >> youtube.com/watch?v=UVwFCA…
Retweeted by Emilda Dwi Santi
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Hai jg cantik, selamat pagi jg :* "@Aprydmidi: @Meldaagibew hey cantik,,selamat pagi :*:*."
Astagaa.. Waya-waya oi, biaso bae kalo ~
Yang bikin cewek jadi nyaman itu: 1. Perhatian 2. Keseriusan 3. Kedewasaan 4. Kepastian 5.Kesabaran 6. Kenyamanan 7.Kabar 8. Peka
Retweeted by Emilda Dwi Santi
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Manusia cenderung menutupi kesalahan dengan kebohongan, agar ada dalam posisi aman. #Psikologi
Retweeted by Emilda Dwi Santi
Today stats: 3 followers, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Masih butuh yo dgn aku? Katonyo nak ngejauh dari aku!
Rambut terurai"@MentionsKEPO: #AlwaysKepo Rambut Teruai / DIikeet?"
Volley"@MentionsKEPO: #AlwaysKepo Basket / Volley / Renaang?"
A"@MentionsKEPO: #AlwaysKepo Inisial orang yang lagi disebelin?"
Ban to the ci. BANCI :D
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Percuma aku yg gawekan tp hasilnyo untuk uong laen.. Mending dak usah sm sekali. Untuk apo pening2 mikiri nyo
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
1 paper dan 2 power point -_-
Tidak akan masuk surga orang yg suka mengadu domba (penghasut yg bisa membuat orang lain berselisih). (HR.Muslim)
Retweeted by Emilda Dwi Santi
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Kalo cewek udah marah intinya sih jgn malah ngejawab terus & lo jgn balik marah. Udah lo diem aja, dengerin dia, kalo udah selesai peluk.
Retweeted by Emilda Dwi Santi
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Kalo lagi di layo susah tedok cb kalo di kayuagung mudah nian ngantuknyo -_-
Today stats: One follower, One unfollower and followed one person via uapp.ly