Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Hot FM
Tahniah juara #ProjekEPHotFM @haniandzue atas kemunculan album sulung #CoretanCinta. Terbaik lah! 👏🏻👏🏻👏🏻pic.twitter.com/0BT08857bF/0BT08857bF
4h
Johnny Depp berhadap penjara 10 tahun gara-gara...Nak tahu apa? Jam 9 pagi #BuletinHotFM @JAYJAMALINA beritahu anda pic.twitter.com/hnyXAUcUHv
7h
Tgh stuck dlm traffik jem atau tgh rilek-rilek sarapan pagi? Jom bagi ucapan dgn @Fizie_hotfm. Komen sini atau call 03-77108822 #AMKrew
  8h
Tgh stuck dlm traffik jem atau tgh holiday? Jom bagi ucapan dgn @Fizie_hotfm. Tweet atau call 0377108822 #AMKrew pic.twitter.com/4zNKdANH0J
8h
Kalau dah kreatif, telur biasa pun boleh jadi ohsem. Korang pernah design telur sekreatif camni tak? #tanyaje #telur
#15MinitBersama @zul_ariffin di #HotFMJam petang ni Menafikan sekeras-kerasnya dakwaan orang kata dia sombong & tolak tawaran berlakon. Nak bagitau pasal pengawal peribadi jugak!
Perhatian buat semua komposer amatur di Malaysia! Hantarkan video lagu ciptaan anda utk peluang digubah semula oleh @edryabdhalim & @aizatamdan dalam #ProjekMuzikHotFM Ada peluang melangkah ke Anugerah Juara Lagu! Maklumat lanjut di hotfm.com.my
Jupe awok-awok Sabtu ini di Dataran Pantai Buruk. Nak menang RM100? Jgn lupa dgrkan #HotFMTganu sepanjang minggu ini. Info lanjut di www.hotfm.com.my #HotFMBuskingJam
Perkara yng akan terjadi kalau korang karoks dgn #AMKrew 😂
@memeysuhaiza tak risau suami rapat dengan bekas isteri. Untung @normanhakim_786 Baca #CeriteraArtis selanjutnya di ow.ly/Nqj3h
Kalau siapa tahu lagu ni, confirm terus terasa tuaaa 😂 #AMKrew #cinderella #cerekarama
Antara yg dah pernah dgrkan @therealfafau dari muda sampai dah dah kahwin siapa ada anak semua 🙈🙈🙈🙈🙈 #AMKrew
Dulu-dulu ada namecard d.o.b. Mmg epik la kalau siapa yg ada ni dulu #AMKrew
Tiga pemain digugurkan drpd skuad Dollah Salleh mnntang Totttenham. #BuletinHotFM jam 9 bersama @JAYJAMALINA pic.twitter.com/YvRXDIxcl7
Kalau anda terasa tua bila tgk jajan Tora, Dendang, Jojo. Tapi pagi ni diorang bertiga ni terasa muda pulak 😋 #AMKrew
Pemain bola sepak tak mampu bayar nafkah makanan RM50 thadap bekas isteri. Siapa tu? 8pagi @JAYJAMALINA #BuletinHotFM pic.twitter.com/KL4wCx5jDq
@hotfm976 rasa tua sbb susah nk cari gula macam ne dah haha 😀 ad pon jenama doraemon x sesedap ne 😝yeahpic.twitter.com/YyhcoWdDU1U1
Retweeted by Hot FM
#HotChat: Gambar yg buat anda rasa TUA. Tgk gambar ni, confirm terasa tua, ada tak gambar selain gambar sendiri? #AMKrew
Dulu-dulu kemain besar. Ni pun antara benda yng buat kita rasa tua jugak ni #AMKrew pic.twitter.com/zb3gcaUfz9
@hotfm976 zaman dulu dpt tiup belon besar kira jaguh lah...no where to find now...@AGHotFM @REALFAFAU pic.twitter.com/v9gm5Iz1nh
Retweeted by Hot FM
@AGHotFM @hotfm976 antara yang membuatkan rasa sedikit tua. Hahaha. Buku #ToraDatangLagi ni imbas kembali zaman dulu pic.twitter.com/oGczVowo4e
Retweeted by Hot FM