Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Hary Krisna
Iā€™m ready to engage with my 2 new followers in the past week. I know them via crowdfireapp.com/?r=tw
1 new unfollower in the last week. Via crowdfireapp.com/?r=tw
New week, new tweets, new stats. 2 followers, 0 unfollowers. Via good old crowdfireapp.com/?r=tw
Forget unfollowers, I believe in growing. 1 new follower in the last week! Stats via crowdfireapp.com/?r=tw
4 weekly followers. 0 unfollowers. Crowdfire doesn't miss a trick -via crowdfireapp.com/?r=tw
ini knpa jaringan indosat sering terputus ya? @indosatcare , daerah denpasar, bali.
ini knpa jaringan indosat sering terputus ya? @indosatcare , daerah denpasar, bali
1 weekly follower. 0 unfollowers. Crowdfire doesn't miss a trick -via crowdfireapp.com/?r=tw
New week, new tweets, new stats. 1 new unfollower. Via good old crowdfireapp.com/?r=tw
indosat kamprett --"
Stats for the week have arrived. 1 new unfollower. Stats via crowdfireapp.com/?r=tw.
Stats for the week have arrived. 1 new unfollower. Stats via crowdfireapp.com/?r=tw.
new pin 56CA9601 :v
Followers - 4, Unfollowers - 3. I didn't know it'd be this simple. Get your weekly stats via crowdfireapp.com/?r=tw.
Besok ulangan, jawab pake logika aja :D
Feel so free Gak pernah ngerasa sebebas ini :D
Dulu: berhenti ngopi, belajar ngerokok Sekarang: berhenti ngerokok, lanjut ngopi. #eea :v perlahan menuju kematian yg menyakitkan :3
Setiap orang punya kelebihan dan kekurangan. Kekurangan saya banyak, kelebihan saya apa ? #Entahlah
suka sepi tapi benci kesepian #introvert
Sometimes I feel like I should socialize but then I think mmm, better not. #introvertproblems
Retweeted by Hary Krisna
Just because I want to be and enjoy being alone does not always mean that I am sad. #introvertproblems
Retweeted by Hary Krisna
bisa menunjukkan kegilaannya hanya pada orang-orang yang dianggapnya sahabat #introvert
Retweeted by Hary Krisna
Mereka tidak misterius, mereka hanya tidak ingin menunjukkan dirinya lebih intens #introvert
Retweeted by Hary Krisna
salah satu motto kalangan introvert adalah 'duduk seperti kucing, mengaum seperti harimau' #introvert
Retweeted by Hary Krisna
jika seorang Introvert yg dgn sukarela mengeluhkan masalahnya kepadamu maka kau adalah orang yang sangat beruntung
Retweeted by Hary Krisna
#Gemini ramah, tidak mudah marah, setia dan jago dalam hal bekerja sama.
Retweeted by Hary Krisna
Terkadang #Gemini takut terlalu deket sama seseorang karena udah sering dikecewain
Retweeted by Hary Krisna
Yang di luarnya terlihat bahagia, belum tentu di dalamnya bahagia juga :')
Retweeted by Hary Krisna
^^ ingin tapi ... ah sudahlah
Kalau kau menungguku menyerah maka kau akan menungguku selamanya, Aku adalah orang yang bodoh dalam hal menyerah :)
jangan ajari aku artinya kehilangan, ajari saja aku caranya berjalan disampingmu, sepanjang waktuku
Retweeted by Hary Krisna
Gue tuh suka sama lo, dan rasa suka ini udah hampir ber-reinkarnasi menjadi rasa sayang! :(
Retweeted by Hary Krisna
In the darkest night, when I need your light, would you show me the way?
Retweeted by Hary Krisna




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue