Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
ucil
286 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
#TheGalauMoment itu ketika melihat seseorang yang disayang pergi hilang dan melupakan tanpa sebab ☹ #GLWKN @GalauKeunnn
#TheGalauMoment itu disaat pacar nyuruh kerumahnya , terus pas udah dirumahnya malah diputusin anjir ;(((( #GLWKN @GalauKeunnn
Retweeted by ucil
#TheGalauMoment itu ketika melihat orang yang pernah bilang gamau kehilangan tapi kenyataan nya dia yg meninggalkan ~ #GLWKN
Retweeted by ucil
Memaapkan seseorang yg minta maap itu sangatlah mudah tetapi memaapkan belum tentu bisa menebus smua kesalahan seseorang yg sudah minta maap
Retweeted by ucil
Ngarana oge percintaan , dimana aya carita pasti aya derita , nu awalna bahagia pasti ahirna aya nu ngeclakeun cai mata !! #GLWKN
Retweeted by ucil
Rumasa diri lain prioritas kahiji , iyeu aing jeung sagala kakurangan aing , bade ingkah ? Mangga aing ikhlas moal melas !! #GLWKN
Retweeted by ucil
Aing teu menta sia untuk sempurna, karna aing oge jelema biasa jauh dari kata sempurna tapi bisa nyieun sia bahagia kucara sederhana! #GLWKN
Retweeted by ucil
Biasana jelema anu sok nutupan penderitaan nyaeta jelema nu mbung mohokeun kenangan ! Lain so jagoan tapi eta bukti dari ketegaran :')
Retweeted by ucil
Mungkin aku sama seperti air hujan yang slalu datang kembali walaupun aku tau bagaimana rasanya jatuh berkali kali :')
Retweeted by ucil
Ketika aing ges malik rasa, sia malah indit ngaguratkeun luka! Ayeuna Aing ngansaukur bisa nutup kapeurih ku tawa, hirup? Penuh sandiwara:')
Retweeted by ucil
Ulah reuwas lamun suatu saat jelema anu pernah ku sia dikecewakeun jeung disia siakeun bakal leuwih bahagia tisia !! :)
Retweeted by ucil
Mungkin ceuk batur seuri aing adalah seuri bahagia , haha batur ngansaukur nyaho luarna aing , hate mah ceurik ngagoak initeh aisia ;((
Retweeted by ucil
Belum bisa move on sama mantan anjirrr :( @Hate_Ainggg #AlesanJomblo
Bro mnh ke malming rek ulin kamana | moal ulin bro ker tengarenah awak| HELOW malming teu ulin? Ges we ngahijina jeng pagawe pom bensin~ |:(
Retweeted by ucil
Aing moal nyarek rek sia kenal jeung sasaha oge , tapi anu ku aing pikasieun nyaeta perkenalan teh awal dari kata sayang ! :')
Retweeted by ucil
Lamun babaturan maneh nanyakeun di padalarang usum naon ? Jawab weh dipadalarangmah usum bengeut bodas beheung hideung kitu ;(((
Retweeted by ucil
:("@BELEGUGINNN: Lamun babaturan maneh nanyakeun di padalarang usum naon ? Jawab weh dipadalarangmah usum bengeut bodas beheung hideung kitu
Ulah wani wani ngulinkeun rasa , lamun sia mbung meunang luka ! Ulah mentang mentang sia laku ! Gunta ganti pasangan kasebutna MURAHAN !
Retweeted by ucil
LALAKI SEJATI MAH LAIN ANU SARE WAYAH KIEU , TAPI LALAKI SEJATI MAH ANU WAYAH KIEU MODOL BIJIL BONGKAHAN BATU BACAN OPAT KARUNG ! :(
Retweeted by ucil
Ngbbm kamumah dari D ke R juga lama ihh apalagi kalo D ke arab , mungkin ngebalesnya 3poe sakali ;((
Retweeted by ucil
Rek dihakan sieun jadi panyakit , rek dipiceun da lebar , hadeeuuuhhh begitulah lamun bogoh ka mantan babaturan ;((
Retweeted by ucil
Yang namanya barbie mah cantik , baik , imut , lucu , ga sombong !! Bukan siga kamu , anu tarangna hurikan , beteungna dipirsing ;((((
Retweeted by ucil
Nyokot duit di ATM , setruk na sakuan , duitna piceun :( #GueMahBegituOrangnya
Retweeted by ucil
Meuli mie tek tek , mie na dibikeun , piringna disanguan :((((( #GueMahBegituOrangnya
Retweeted by ucil
Walau mungkin bisa dimaapkan tapi tidak akan pernah terlupakan dalam ingatan ! Selamat jalan kenangan semoga cepat hilang dalam ingatan! :')
Retweeted by ucil
Nyeneut udud patbatang terus ninyuh kopi juhgelas , lalu sare weh #GueMahBegituOrangnya :( @Hate_Ainggg
Tekudu loba tatanya , aing nyaah ka sia sakumaha ayana ! Jadi ulah sok ngulinkeun rasa , geus kateunggar mah pasti sagala karasa ~
Retweeted by ucil
Km bukanlah matahari yg slalu menyinari hari2 yg sunyi, melainkan km hanyalah sbuah pelangi yg memberi banyak warna namun hanya sementara:')
Retweeted by ucil
Jelema jaman ayeunamah seeur nyarios, ari disanghareupan api api teu rumaos, jiga nu enya badag kawani padahalmah sarua jiga banci, eoohh :)
Retweeted by ucil
Liat gebetan dibonceng sama siluman kipet esia itu seperti panon kapurulukan bon cabe sapabrik anyingteh | PEURIH BANGET :(
Retweeted by ucil
Bro pangadonlod keun lagu laah | lagu naon bro ? | lagu unknow anu judulna track 03 bro ngeunaheun siah | kumahasia :(((
Retweeted by ucil
Nama : marsha | nama kepanjangan : marsha lalu biarlah marsha lalu jangan kau ungkit jangan tinggalkan aku ~ *emotjoged* :(((
Retweeted by ucil
Emang hirup rek salilana diluhur ? Emang hirup rek salilana boga ? Emang hirup rek salilana bungah ? Moal ~
Retweeted by ucil
mun aya jlema anu pagawean na ngabrodkes unggal poe, gorowokeun gini weh "BRO SIA MAOTNA DAEK KITU TE DIKUBURKEUN? TAPI DIBRODKESKEUN?"Gtu:(
Retweeted by ucil
Kalo kamu ditikung sama babaturan , harewosin gini weh "aa teh palentino rosi ? Meni jago nikungnya" gitu :(
Retweeted by ucil
Matak mbung kalengitan ge berarti aing teh nyaah ka sia ! Tolong mengertilah atuh siateh :(
Retweeted by ucil
Pdkt.an jeng jlema, tenyahona eta jlema teh urut kbgh bbaturan,Langsung dilema deh - rek dihakan sieun jdi panyakit, teu dihakan da lebar :(
Retweeted by ucil
*ujinyali* ya saya melihat sesosok mantan kokolebatan dinu pikiran saya , sosok itu sangat menyuramkan ;((((
Retweeted by ucil
Jangankan punya pacar , gebetan aja sering ditikung sama babaturan akumah :')
Retweeted by ucil
Mah menta duit jang malam mingguan ! | malam mingguan malam mingguan tai podol lah siateh , bantuan gegeroh kehed !! | siap:(((
Retweeted by ucil
Jangan meminta yang "lebih" jika yg "paspasan" masih bisa bikin kita bahagia , karna belum tentu yg "lebih" bisa bikin kita bahagia ! :p
Retweeted by ucil
Kabeh jelema boga cara masing2 jang nyieun jelema anu dipikanyaahna bahagia , contona aing , aing bisa nyieun sia bahagia kucara sederhana:)
Retweeted by ucil
Masalalumu ya masalalumu , masalaluku ya masalaluku , masadepan ya kelak kita akan bahagia :)
Retweeted by ucil
Luka ditubuh dapat cepat sembuh namun luka di hati tidak bisa sembuh dengan hitungan hari , hanya keikhlasan yang mampu mengobati !
Retweeted by ucil
Jika kesabaran tak ada batasnya , bukan berarti kita harus terus terusan bersabar ketika kita terus terusan disakiti. Inget!!
Retweeted by ucil
Kanyaah aing anu tulus ku sia di anggap modus , tapi jelema modus ku sia diperjuangkeun dengan tulus !! #GLWKN
Retweeted by ucil
OPAT KATA ANU DIKENANG SLALU JADI LUKA NYAETA KATA KATA SIA "aku gabakalan ninggalin kamu" TAPI AHIRNA SIA PERGI HILANG DAN MELUPAKAN !!!
Retweeted by ucil
AING EMANG TERLALU SAYANG , HINGGA AING POHO CARANA MELUPAKAN , AYEUNA AING TERSAKITI OLEH RASA SAYANG ETA!! :'(
Retweeted by ucil
JEUNG BABATURAN MAH KUDU SILIH DUKUNG LAIN SILIH TIKUNG , BISI SALAH SAHIJI AYA NU KADUHUNG AHIRNA PUNDUNG!!
Retweeted by ucil