Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
haninurfarahinn
sentap lak tetibe dengan perangai dia
Cerita sahabat..lagu sahabat..rindu kat mung @SurayaMisrani and @anisasmamohtar
Balik kg belah papa..nenek nak jumpe katanye..rindu lettew
Taman den sembelih 8 ekor lembu..taman ekau?
Tgok conjuring di siangg hari.lawak2
Thanks hani for the beautiful box. huhu
Retweeted by ? ? ? ? I ?™
Tdo Tnpe Tnye kan Kbar sy ;(
SAH !!! wawa n aeril dah nikah
Okey..Aku drive..cuak plak Ttbe
Sedapnye jagung Bakar depan mate niew....aishhhhh
balik2 je pagi tadi tgn kena buku Dr.mahathir yng berat n besar gedabak jtuh dr ats almari...aigoooo...
Kepoci btol si hani ny. Call semata2 nak cakap uma afiq bso area elit then terus letak. haha
Retweeted by ? ? ? ? I ?™
Membuatkan aku tak sabar nak g uma afiq esok. haha
Retweeted by ? ? ? ? I ?™
Al Fatihah buat salah seorg pelajar teknologi maritim yg telah kembali ke rahmutuallah. Moga arwah dicucuri rahmat.
Retweeted by ? ? ? ? I ?™
Dahla tdung labuh, berjubah, muka cute mcm korean, makan aiskrim pulak tu. Alahai.. dpt yg ni mmg gua tak teragak2 bg baby kembar.
Retweeted by ? ? ? ? I ?™
kepada sesiapa yng tak balik tuh pun jage diri baek2 ye @marinameyna @lisalulidelisa @ieyqarafi akan ku makan rendang &ketupat untukmu =)