Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Hanan Dyka
344 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
kadang aku bukan diri sendiri kalau sedang lapar~ karna itu selalu sedia SNICKERS :D
ziarah Dari kuburan nabi muhammad saw dan sahabat2 nya
Mungkinkah ini sebuah perpisahan?
Apa yang harus dapat dilakukan oleh pria sejati? — jika kamu seorang pria kamu tidak akan takut untuk meraih imp... ask.fm/a/blh9k32m
Jika kamu bisa bertemu dengan orang terkenal, siapa yang ingin kamu temui? — nabilah ratna ayu azalia ask.fm/a/blh9k2k9
Sebutkan satu kata yang paling menggambarkan dirimu! — anu ask.fm/a/blmd107o
Postinglah gambar kamu bersama selebritas! — Ntarlah kapan kapan ask.fm/a/aon8597d
Lagu apakah yang terbaik sepanjang masa? — michael jackson "live never feelt so good" ask.fm/a/blebig40
Bagaimana perasaanmu sekarang? — sakit kepala ask.fm/a/aon848np
Bau apa yang mengingatkanmu pada masa kecil? — bau badan ask.fm/a/blc6dc7d
Gak banyak berubah kok
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower and followed one person via uapp.ly
アメーバピグの新ゲーム「ピグブレイブ」からクローズドβテスター募集中!公式Twitterフォロー&RTで人気のノートPCもらえるかも・・・! brave.pigg.ameba.jp #???? #??
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Click on View Summary to Find My Result Regarding What weight you contain App at appz.metrofunapps.com/what_weight_yo…
Click on View Summary to Find My Result Regarding What Time You Absolutely Sleep App at appz.metrofunapps.com/what_time_you_…
Click on View Summary to Find My Result Regarding Find What Is Your Crime App at go.metrofunapps.com/find_what_is_y…
Click on View Summary to Find My Result Regarding Find What Halloween Movie Are You? App at go.metrofunapps.com/what_halloween…
Click on View Summary to Find My Result Regarding What Superhero are you? App at go.metrofunapps.com/what_superhero…
Click on View Summary to Find My Result Regarding What type of anime character are you App at go.metrofunapps.com/what_type_of_a…
Love you too baby girl I know I was just a few years ago and I don't have the best way to get to see you soon as I know I don't think so
Keep it in a bit more about this product and service names are provided for in section on my phone and it ended with the one in my room
Tiba ada kerjaan banyak pengen nganggur, tiba gak ada kerjaan malah kebalikannya :v
gimana caranya tengkorak bisa minum??????? :v #pigg_pic pic.twitter.com/Q6mFQ9femT
#on the spot dulu... :-)
Emangnya ada cewek yang mau sama orang pendiam?
Pantes orang pt gak mau ngomong sama kau, kau itu pendiam kali patung aja kalah sama ko
Anak autis sibuk dengan dunia nya sendiri (melamun) gak bisa berinteraksi dengan orang,gak pandai bergaul,selalu menyendiri,takut sama orang
Di tempat prakerin itu harus pandai bergaull.. Gak cocok untuk anak autis dan pendiam, karna nantinya pasti dikucilkan.
Di tempat prakerin kita bisa belajar banyak hal yang pasti sangat berguna
Kalau ditanya milih sekolah atau pkl lebih milih pkl aku...
Asal bisa kenalan dan ngobrol sama karyawan situ aja udah enak pkl nya.... kayak aku ;D hahaha
Gue aneh sama kawan" Masak pkl aja gk betah? Apa karna gak bisa interaksi atau gak punya inisiatif??