Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
MASEGO
Want to Grow Your
Social Media, Free?
get that dirty money and get it rinsed off
happy bornday trill nigga @illest_yasin
im ups, i mail dat
so why you tripping like two left feet?
i could free your mind
you tryna reach your goals and they tryna goaltend
me and my cousin got stuck in mexico for 3 hours fam
she got a lil drama with her friends
ive been floatin all day
this nigga earl wild af lmfaoooooo twitter.com/WORIDSTARHlPHO…
productive summer so far
eid mubarak yall. have a blessed one
i jus want a lil taste
having some1 to talk to rn is wts
my lil cousin from Toronto got the cutest accent lol
had to catch a flight for the night show
talking to family in Africa makes me realize how easy we have it out here
i wanna get a fade for eid but than again, my mom gonna shave my head so
sit back, relax, and let ya self go
today jus might be the day iA
Ramadan made me realize how big the little good things are in my life.
got luv for all my niggas
i luv being at the mosque lol so so chill
is it me or mothers have the best smile?
when i need motivation, my one solution is my queen cus she stays strong
my hands got heavy and heavier after saying ameen to the duas... subhanallah
this dont judge challenge shit is retarded
if Ramadan won't change you, nothing else will.
taraweh is soso refreshing
luv luv my religion




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue