Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Miray Bakırel
23,840 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Cuma gecesi derslerden ve dertlerden kurtulup film izlemek gibisi yok...
Yüzüklerin Efendisi'nin yıldızı Gollum'dan stalking tavsiyeleri pic.twitter.com/MNMBk4BBJH
Retweeted by Miray Bakırel
Tüm filmlerde hastalar rahip çağrıp konuşur bizde olunca yobazlık oluyo :)
Her gün tatil olsa da yatsak böyle ya :D
Kalorifere dayanmalı, eldivene abanmalı sıcacık günler nerede arkadaşlar neredee? Donuyoruzz
Dizi Game of Thrones gibi oldu her bölüm bi baş karakter gitti diyoruz :) #FilintaMustafa
Günlerdir içime dert olmuştu filinta aslında silah adı diye, dizide değinmeleri iyi olmuş #Filinta
#Filinta güzel olmuş gerçekten. Sahneler, geçişler tadında, hareketli, canlı. Yalnız set fazla mı büyük ne o öyle baya şehir olmuş
#Filinta Nisa suresiyle açılışı yaptı :) Hayırlı olsun
Filinta dizisini merak ediyorum, kadrosu güçlü gerçekten @FilintaDizi
#BazenAsk lar bir kelebeğin ömrü kadar
TRT1 ekranlarında izleyici ile buluşacak "Bir Osmanlı Polisiyesi: Filinta"nın diğer tiplemeleri de başrol kadar... fb.me/44QCG45Lo
Retweeted by Miray Bakırel
Birebir aynısını yaptılar: Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan, TRT ekranlarında yayınlanacak Filinta dizisine ... bit.ly/13Isy7Q
Retweeted by Miray Bakırel
I'm at THY İç Hatlar CIP Lounge (Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, İstanbul) 4sq.com/23kB94t ucuz bilet kaliteli hizmet :D #THY
Bugün de kahvelere abanmalar falan... Çohoş.
Şeb-i arus'dan bir görüntü :o ben şok, ben vefad. Hep etkiler zaten insanı.. pic.twitter.com/3UmeQVepjk
Son tweetin gidişatının değişik oluşu güldürdü beni :):)
Zaten tatlısın, kızlar sana aşık, ne diye bir de sakallı bir herifle fotoğraf yayınlıyorsun, onu bari başlarına bırak pic.twitter.com/kfdLqDIka0
Retweeted by Miray Bakırel
Elma çayını keşfedeli yaklaşık 1 saat 40dk oldu ve aşık oldum glb.s.s tozla yapılanlardan bahsediyorum kıytırık poşet çaydan değil !
Ben artistik binalara hayran kalıyorum her seferinde... yine tarih kokan Almanya sütunları.. yine kıskandım :/ pic.twitter.com/jODJPmR8np
Aadshjdshj uyarlama film yapılsa nasıl olurdu sorusuna cevaben pic.twitter.com/8279YQt2ez
Onlarda vs. Bizde capslerii istisnasız hepsine güldüm ya off :D onedio.com/haber/onlarda-…
Kedi istiyorum istiyorum istiyorumm :/ :) ^.^ pic.twitter.com/ZAUR6H0382
Daha önce hiç bu tarz bi kitap okumadım ama gençlerin, kadınların gücünden dem vurmuş. Tuna bekleviç'in çerçevesinden diziportali.org/guclu-turkiye-…
Bugün resmen sabahtan akşama kadar kulaklıkla gezdim. Şarkıların canına okudum ama iyi geldi be kafam rahatladı..
Yine trençkotu sıksan suyu çıkacak kadar ıslandım. Of şemsiyesiz çıktığım gün yağmur bastırır neden Murphy biraz anltsna.s.s
Yağmur çoookk tatlı yağıyor.. Acilen bi kafeye kendimi atıp kocaman fincanda kahve içmem lazım, moda girdim ^^
Kıpkıvırcık Lorde'cimden açlık oyunlarına taze şarkı gelmiş hiç söylemiyorsunuz... youtube.com/watch?v=3PdILZ…
bu bilgiyi tüm dünyayla paylaşmam lazım. vatana millete insanlığa hizmet bir nevi! #thy çok ucuz, koşun.. <3 @TK_TR pic.twitter.com/MnBDwORSiH
Imagine Dragons'ın her şarkısına ba-yı-lı-yo-rum. I bet my life dinledim geçen yine coştum tramvayda :D
Mevsim rüzgarları ne zaman eserse o zaman hatırlarım, çocukluk rüyalarım... pic.twitter.com/vlBOV519Eb
Retweeted by Miray Bakırel
GPDP-2014 "Sosyal Medyanın Etkin ve Etik Kullanımı" projesi açılış çalıştayı Ankara’da gerçekleştirildi. pic.twitter.com/JNMnE6UOS7
Retweeted by Miray Bakırel
Tuna Bekleviç ve genç potansiyeller hakkında bir yazı var, çok doğru noktalara değinmiş "iletişimsizlik" mesela callcontract.com/tuna-beklevic-…
Demiyim demiyim diyorum ama hava tam sütlü kahve içmelik ;)
Klipteki tüm yazıları okudum cidden emir üstüne emir ooff diyor insan. Athena #KafamaGöre : youtu.be/l7X4HiRBkEM
Kızların 300-400 TL'ye aldığı spor ayakkabıları her fırsatta instagramda gösterme çabası pic.twitter.com/IJss4ZvmSt
Retweeted by Miray Bakırel
Cumartesi gününü tüm hafta bekliyorum, geldiği gibi gidiyor. Ya sen işgale gelen ingiliz askeri misin? Bi dur, bi yavaşla işimiz var senle.
Hangi koşulda kimlerden nasıl vazgeçtiğimi bilmediğinden bu özgüven. Haklısın.
Retweeted by Miray Bakırel
Bazı İnsanların Karakterini Mevkisi Yükseldikçe Anlarsın, Eğer Hâla Mütewaziliğini Korumayı Başarabilmişse, Öyle Kişiler İnsan Gibi İnsandır
Retweeted by Miray Bakırel
1 tane daha Nur Yerlitaş capsi görmeye dayanamıycam sanırım.
Retweeted by Miray Bakırel