Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
***hadi***
918 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Lambat gila big bos..
Tetap sakit. ..
syg, sekali awak permainkan hati orang,tunggulah hukum karma dari Allah :) sesungguhnya Allah sangat memakbulkan doa orang yg teraniaya :')
Retweeted by ***hadi***
Hari n i banyak benda yang berlainan. ..
Jom buat apa yang patut
Bila kau rasa ye ye lah tu. Hahahahaha. ...
Bila dah bosan ni jadi kat aku ye?? Aku faham. .. aku cuba kekal seperti aku Hahahahaha. ..
Jom keluar nak x???
Dah hilang hati? ?? Ya dah hilang.
Dulu kau cakap lain sekarang lain. ...
Cara kau itu pasti? ?
Sekali lagi hai. ....
Puasa so jangan dok marah orang. ....
X dak orang ka???????
Nizam mana nizam? ??????? Aku perlu kau ni??
Apa yang aku perlu hanya berdoa. ........
Kau tahu dak hal yang sebenar kau x tahu kan. . So k tapi Allah akan balas apa yang kau buat dengan aku. . Allah maha adil. .
Mula Mula Sweet, bila dah bosan, lama lama shit....Itu bukan real relationship but relationshit. Betul ka??