Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
mohamad hadi
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Huhuhuhuhuhuu malam dah
Dah2 lah jom balik
Hahhaaha malam dah
Tahukah anda ! - Satu hilang - Kedua kena samun/tawan - Ketiga baru terbakar tadi
Retweeted by mohamad hadi
Kempen "Hormati Azan" 4 langkah mudah. Tlg sebarkan tak rugi pun
Retweeted by mohamad hadi
Haaaaaaaa kalau boleh aq x mau p .. Nak dok kat rumah ja
bosan kerja malam ni..... :'-(
sorang ja malam ni :'-(
hy... aq tanya apa kabar
mana p habis ni!!??!?
coc je kerja kau....!!!!!
wah.... hebat kau
'Membilang hari, tinggal 95 hari lagi utk bertemu kekasih lama setelah sekian setahun menghilang." "Siapa?" "Ramadhan 😊😘🌹"
Retweeted by mohamad hadi
lama aq x on kan????
tolong aq... aq nak cari azfar ni mana kau ni.... aq dah x pakai fon .. nak 6 ber fon kau
Perlawanan malam ini mencerminkan bolasepak kita...kita ada semangat...ada kemahuan..Skrg masa untuk betulkan teknik kita #DNABolaSepakBaru
Retweeted by mohamad hadi
Kita no.2 dekat asia tenggara! Kita patut bangga!
Retweeted by mohamad hadi
Bangga dengan Indra, Matyo, Safee, Amri. Paling bangga dengan Farizal and Safiq. Tunggu Harimau Mengaum lagi nanti!
Retweeted by mohamad hadi
"Dollah saleh baru beberapa bulan mengendali malaysia dah boleh bawak malaysia ke final." #Respect
Retweeted by mohamad hadi
Malaysia tak tewas, cuma gagal untuk merebut piala sahaja
Retweeted by mohamad hadi
Ini malaysia kita. Apa yang berlaku redha sajalah.
Retweeted by mohamad hadi
FULL TIME : MALAYSIA 3-2 THAILAND. Kalah Bermaruah janji lawan. SELAMANYA HARIMAU MALAYA. Ucap Tahniah pada pemain Malaysia.
Retweeted by mohamad hadi
Malaysia kalah di padang, tidak di hati peminat Malaysia. 3 dah cukup . Ayat sapa x tau. .
Malaysia tetap di hati ku! !!! Hahahahaha
x pa.. yang penting Malaysia tetap pilihan aq. cuba lain ye...
Malam yang indah sayang kau. ..
Pejam mata sambil fikir macam2.. pelik! !!




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue