Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Hablana
492 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Aaa ciyee hehehe makasih tam @tamtamicapcay : @HablanaRizka happy b'day hab.. Happy sweet seventeen... Hahaha... Wish you all the best 💗💗
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Cara motivasi diri klo lg down gmn ay ? Usaha keras gak akan mengkhianati^^
Retweeted by Hablana
Ay, kalo kita lagi down. Gimana caranya yakinin ke mereka bahwa kita ga sepecundang apa yg mereka bilang? @achanJKT48
Today stats: 2 followers, No unfollowers via uapp.ly
Pria pandai tampil mencintaimu, padahal tidak. Sedangkan Wanita bisa tampil tak peduli, padahal sangat mencintaimu.
Retweeted by Hablana
Sindrom Cortard adalah gangguan mental di mana penderita penyakit ini akan merasa bahwa ia sudah mati dan tidak ada di dunia lagi.
Retweeted by Hablana
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
Di masa Yunani Kuno, memiliki tahi lalat di daerah pipi dapat diartikan bahwa dia akan memiliki kekayaan yang sangat besar di masa depannya.
Retweeted by Hablana
Yaampun 9thn ga ketemu bener2 lostcontact. Gataunya tiba2 hari ini dichat, deh mana akunya udah lupa banget, jd serasa asing ga asing nih=))
Sebelum tidur, biasanya pikiran kita memikirkan sesuatu yang mustahil dilakukan.
Retweeted by Hablana