Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Jay Ka$H
not booking any shows till the album drop
Releasing music thats not mixed or mastered is very unprofessional and should #NEVER be done. Its harmful to your career!
Retweeted by Jay Ka$H
All this money , you gotta be a fool if you ain't gettin none
Retweeted by Jay Ka$H
New single coming soon to iTunes, google, and other stores. soundcloud.com/jaycashcwm/im-…
Workin in the studio new single coming soon Prod by @DHamBeatz
This beat is sum real
You don't want to spend a dime on anything but you expect labels and fans to spend money on you? INVESTMENT is the name of this game!
Retweeted by Jay Ka$H
I dont fuck wit fuck niggas i fuck wit they bitch tho
My new sounds: Trayvo - My Crown Diss Track (DreamHarderForgottenMinds) soundcloud.com/jaycashcwm/tra… on #SoundCloud
My new sounds: Ghetto Symphony Remix (feat ADM, Jayrod & Haze) soundcloud.com/jaycashcwm/ghe… on #SoundCloud
**New Track** Ghetto Symphony Remix (feat ADM, Jayrod & Haze) soundcloud.com/jaycashcsg/ghe…
Ghetto Symphony (The Remix) dropping at 8 @Jayrod_1017 @_aubreydean_ @Haze_original
My album is gonna have 10 tracks on it. *No release date yet*, working on a new single for the album. For INFO coming soon
Fuck everybody elses beat im bout to make my own shit
Being happy keeps you young. Being stressed is bad for your health. Do what makes you happy and delete the stress.
Retweeted by Jay Ka$H
Somebody got murked on the main street behind the crib smh.
Got the laptop fixed
Bitches be tryna play stupid, like bitch i aint dumb smh. 😤😡
Who tryna chill wit me?
Got me fucked up in the game, fucked up in the brain, thinking of some other shit, looking at the guns again
Niggas wanna kno when the album dropping..... me to, but somebody hatin cause the album popping, and i got enough songs to go album shopping