Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome

FREE DWADE

Every time I Get On Twitter It's Alotta Move Frontin Goin On
Retweeted by FREE DWADE
This year I just wanna better my self and be on my shit 😌
Retweeted by FREE DWADE
YRN Zo - "Watch Out" (Official Video): youtu.be/gv8bQcM9tGc πŸ…±
Ain't Shit Fun Nomo, Free My Splash Brother Dwade πŸ’―πŸ’―πŸ’―
Retweeted by FREE DWADE
Free Dwade Tape Coming Soon. I Gotta Bonkers For Blood! FreeTHFLilAnt πŸ’―πŸ’―πŸ’―
Retweeted by FREE DWADE
Being ignored by the person you wanna talk to the most <<<.
Retweeted by FREE DWADE
WHATS PPL SC NAME πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
NEED TO GET HIGH πŸ˜₯
Tooga Ft. YRN Zo - Grindin' [Prod.By SkillzOnTheBe: youtu.be/cwIRIvldcf4 @OMB_Tooga 😷😷
Rio Gotti & YRN Zo- A.G.E Freestyle {OFFICIAL VI…: youtu.be/LPH3CIHZLgE @rio_gotti πŸ’ͺπŸ’ͺ
YRN Zo - "Michael Kors" (Music Video): youtu.be/PIIjxANmuEE πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘Œ
Johnny Dang - YRN Zo Ft. THF Mooda [Remix] [Prod.…: youtu.be/yoE_Vak9l-c @MoodaCrowd_
Johnny Dang- YRN Zo: youtu.be/naG7e1YgJZk SHARE LIKE
YRN Zo - "Watch Out" (Official Video): youtu.be/gv8bQcM9tGc πŸ…±razy πŸ”₯
IF YOU KNEW BETTER YOU'D DO BETTER
Dont Bring that WEAK shit over here!
Retweeted by FREE DWADE
FREE THF DWADE πŸ”“
Tooga Ft. YRN Zo - Grindin' [Prod.By SkillzOnTheBe: youtu.be/cwIRIvldcf4
Rio Gotti & YRN Zo- A.G.E Freestyle {OFFICIAL VI…: youtu.be/LPH3CIHZLgE
YRN Zo - "Michael Kors" (Music Video): youtu.be/PIIjxANmuEE
Johnny Dang - YRN Zo Ft. THF Mooda [Remix] [Prod.…: youtu.be/yoE_Vak9l-c
YRN Zo - "Watch Out" (Official Video): youtu.be/gv8bQcM9tGc
Realize what's real and what's not. Who's worth the effort and who's not.
Retweeted by FREE DWADE
Only she can see my softer side ... I'm hard body to these other mfers
Retweeted by FREE DWADE
Fenna run it upπŸ€‘πŸ’²πŸ˜Ž
Retweeted by FREE DWADE
No shame in my game πŸ’ͺ
These niggaz be my sons
Long live Raheem πŸ™πŸ‘Ό
I wish you could edit your tweets when you mess up...twitter fucking up πŸ˜’
Baby i come from the sun thats why im akways gloin β˜€πŸ’ͺ✨
people just don’t change & that’s why I don’t believe in second chance
Retweeted by FREE DWADE
I pull up these niggas run πŸ˜‚
Tooga Ft. YRN Zo - Grindin' [Prod.By SkillzOnTheBe: youtu.be/cwIRIvldcf4 SHARE LIKE & COMMENT βœŠπŸ™
Rio Gotti & YRN Zo- A.G.E Freestyle {OFFICIAL VI…: youtu.be/LPH3CIHZLgE GO CRAZY β˜€β˜€β˜€
YRN Zo - "Michael Kors" (Music Video): youtu.be/PIIjxANmuEE 600 VIEWS πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Johnny Dang - YRN Zo Ft. THF Mooda [Remix] [Prod.…: youtu.be/yoE_Vak9l-c @MoodaCrowd_ πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘
YRN Zo - "Watch Out" (Official Video): youtu.be/gv8bQcM9tGc SHARE
what look good ain't always good for you ...
Retweeted by FREE DWADE
NIGGAS SWITCH UP LIKE BITCHES
FMOIG : ZOGLIZZY πŸ‘ˆ
2016 gone be my take off year watc βœ¨πŸš€
S/o to my Ex she got left in 2014 πŸ˜‚πŸ˜‚
Chain cold no hockey πŸ’ͺ
Tooga Ft. YRN Zo - Grindin' [Prod.By SkillzOnTheBe: youtu.be/cwIRIvldcf4 πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
YRN Zo - "Michael Kors" (Music Video): youtu.be/PIIjxANmuEE πŸ’ͺπŸ’ͺ
Johnny Dang - YRN Zo Ft. THF Mooda [Remix] [Prod.…: youtu.be/yoE_Vak9l-c πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
 




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue
Hi, this page is for FREE DWADE
Are you looking for their Twitter page? Or would you like to view all their updates here?