Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want a page like this?
Golden Boyz
422 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Senior year was sooo tuff. RT if you were at any of the eventsπŸ˜ŽπŸŽ“pic.twitter.com/3XR5tnodekdek
Retweeted by Golden Boyz
I dont have any friends.. Only family cuz people are mad fake πŸ’―
Time to get this πŸ’²πŸ’΅πŸ’ΈπŸ’΅πŸ’²β€ΌοΈπŸ˜€
If you check it out yet!! Get to it πŸ”₯πŸ”₯πŸ”ŠπŸ”ŠπŸŽ§πŸŽ€Get Down by Contradicti#SoundClouddsoundcloud.com/dj-k-d-b/get-d…wfSy65
"Ive been working on me cuz who else gonna do it for you"
I see the weirdest shit sometimes....
Ayyyy !! πŸ˜πŸ˜πŸ”ŠπŸ”Š Bump Dat Get Down by Contradiction#SoundCloudlsoundcloud.com/dj-k-d-b/get-d…Sy65
Get Down by Contradiction on #SoundCloud πŸ”₯πŸ”₯οΏ½soundcloud.com/dj-k-d-b/get-d…Sy65
Loose Change X Zuma Prod. By Phil Eric by Zuma, The Poet on #SoundCloud πŸ‘ŒπŸ‘ŒοΏ½soundcloud.com/zuma-the-poet/…bjZl
Don't promise the world if you can't deliver the world.
Retweeted by Golden Boyz
πŸ”₯πŸ”₯πŸŒ†Get Down by Contradiction #SoundCloudosoundcloud.com/dj-k-d-b/get-d…y65
Imagine if @myfabolouslife and @Drake dropped an album πŸ”₯πŸ”₯!! Smh
Hypeddd!! Bout to go on them Jet Skiis!! πŸ™‡...😎🌊🚀🌊
"Get Down" If you aint already hear u missing out!! β›…οΈβ›…οΈπŸŽ‡πŸŽ§πŸŽΆπŸ”ŠπŸ”ŠLink In Binstagram.com/p/qEq3LVxcQm/dxn29
5. Chicken n Thighs (Prod. by mjNichols) by Contradiction on #SoundCloud soundcloud.com/dj-k-d-b/5-chi…
Lowkey all these niggas aint your homies
Good Morning yall! Wake up to that β›…οΈβ›…οΈπŸŒ Get Down by Contradiction on#SoundClouddsoundcloud.com/dj-k-d-b/get-d…z
Three cities. Hundreds dead. Can the deadliest ever #Ebola virus outbreak be stopped? cnn.it/1vA9i2G pic.twitter.com/PP4OphFwXN
Retweeted by Golden Boyz
πŸ”₯πŸ”₯ Ya heardd??Get Down by Contradiction o#SoundCloudusoundcloud.com/dj-k-d-b/get-d…65
Btw Dont Forget Crown Me King πŸ”₯πŸ”₯πŸ‘‘ (Prod. by Traffic) by Contradiction #SoundCloudosoundcloud.com/dj-k-d-b/crown…fHg
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ πŸ”ŠπŸ”ŠπŸŽΆGet Down by Contradicti#SoundClouddsoundcloud.com/dj-k-d-b/get-d…wfSy65
"@GoldenBoyzOrDIE: @jumboOTF ✊✊πŸ”₯πŸ”₯ Good Looks bro!!"no questions mane 😎😈
Retweeted by Golden Boyz
"@GoldenBoyzOrDIE: Get Down by Contradiction on #SoundCloud soundcloud.com/dj-k-d-b/get-d…"✨✨✨✨ this ish GLO mane! !! #goldenboyzzzzzzz !!!!! πŸ’―πŸ’―
Retweeted by Golden Boyz
When @LaVonOfficial @GoldenBoyzOrDIE release a track together one of them better hmp πŸ“²
Retweeted by Golden Boyz
@GoldenBoyzOrDIE you know I got you bruh ✊ Look out for the EP tomorrow!
Retweeted by Golden Boyz