Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

tukang retweet

Terus aja ngasih harapan dan gak jadian. Kek joget india gada abisnya
Retweeted by tukang retweet
"Place your head on my beating heart I'm thinking out loud Maybe we found love right where we are" Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Retweeted by tukang retweet
"Kamu berbohong aku pun percaya kamu lukai ku tak peduli coba kau pikir dimana ada cinta seperti ini" Mytha - Aku Cuma Punya Hati
Retweeted by tukang retweet
"Don't you give up, nah-nah-nah I won't give up, nah-nah-nah Let me love you Let me love you" DJ Snake - Let Me Love You feat. Justin Bieber
Retweeted by tukang retweet
"Pegang tanganku bersama jatuh cinta Kali kedua pada yang sama..Kedua kali kita bersama lagi" Raisa - Kali Kedua
Retweeted by tukang retweet
"So baby pull me closer in the back seat of your Rover That I know you can't afford" The Chainsmokers Feat. Halsey - Closer
Retweeted by tukang retweet
Kau adalah yang terindah yang membuat hatiku tenang, mencintai kamu tak kan pernah takut sebab kau terima sgala kurang ku ~ Isyana Sarasvati
Retweeted by tukang retweet
"I hate you, I love you, i hate that I love you, don't want to but I can't put nobody else above you" Gnash ft. Olivia - I hate u I love u
Retweeted by tukang retweet
"Tetaplah engkau di sini jangan datang lalu kau pergi jangan anggap hatiku jadi tempat persinggahanmu" Hivi - Pelangi
Retweeted by tukang retweet
"Salahkah bila diriku terlalu mencintaimu jangan tanyakan mengapa karena ku tak tahu" Fatin - Salahkah Aku Terlalu Mencintaimu
Retweeted by tukang retweet
he tried the drink, and he probably thought it tastes weird. he tried the orange one, AND HE DIDN'T LIKE IT TOO. lm… twitter.com/i/web/status/8…
Retweeted by tukang retweet
puppy: who are u chanyeol: im u but bigger
Retweeted by tukang retweet
never forget when chanyeol sang infront of ph exo ls holding a "CHANBAEK" banner during tel in manila
Retweeted by tukang retweet
私は、あなたがたが私の未来であることを望む。 (Watashi wa, anata gataga watashi no miraidearu koto o nozomu.) aku berharap kamulah masa depanku
Retweeted by tukang retweet
んでした (Ai wa Gibu hodo kantande wa arimasendeshita) Mencintai itu tak semudah dalam mengucap.
Retweeted by tukang retweet
Susah buat jadi yang kamu mau, susah buat ngeyakinin kamu :'(
Retweeted by tukang retweet
kalo punya mulut tuh dijaga...di pikir2 dulu kalo mau ngomong!!!! gunain tuh otak!!
Retweeted by tukang retweet
Gue mah dijauhin gapapa Diomongin gapapa Dilupain juga gapapa Asal nanti jangan dateng pas lo ada butuhnya doang, soalnya gue lupa lo siapa.
Retweeted by tukang retweet
Layaknya cinta , kamu ga akan pernah tau orang yang tulus akan kamu abaikan , dan orang brengsek yang malah ada dalam pelukan .
Retweeted by tukang retweet
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.