Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
Goji
--Pastel-- Retouching with PS #nyobanyoba
Wilujeng rebo nyunda Dimana lagi apa ama siapa tetep jangan lupa bawa iket sunda #nuhunkangemil
🎵 C'est La Mort - Day 31
🎵 My ship isnt pretty
Gak bisa ikutan KAA euy, mending ke KUA aja yuk ama aa
🎵Crystalised #vscofilm
"Sunset itu sama kayak kamu, cantik sih tapi udah gitu doang terus ngilang" #cumancaptiondoang
When clouds meet ocean ; Day: 26 #enjoybabelisland
Day 21 : ceritanya lagi ngitung pasir di pantai.. gak bisa keitung euy, sama kayak cinta aa pada eneng #enjoybabelisland
nyelow #enjoybabelisland
jumatan #enjoybabelisland
Day 20 : exploring Belinyu #enjoybabelisland
mancing mania mantabb #makeportraitsnotwar
Fisherman #tinypeopleinbigplace
"The best things in life are not things, the are moments" taken with fujica st801 and superia200 #filmphotographyday #filmisnotdead
Happy film photography day! can't wait to develop my last 3 roll 😆😆 #filmisnotdead
Day 15: stuck in here for 3 days⛵
"Don’t go slow You’ll miss all the things that you need" taken with 3 different exposure photos +2; -2; 0 and blended with photomatix
pengen rasanya kaki ini luncat ke lautan luas terus ngojay ngejemput eneng tapi apadaya aa mah hanya manusia biasa bukan ikan patin
mumpung masih hari rabu, sikami mau ngucapin wilujeng #rebonyunda dululah ulah hilap nya pake iket sunda #nuhunkangemil
🎶If you are afraid don't be, I have the whole thing planned We'll start in the ocean, baby, and when we find the land 🎶 📷 : @tommyaditiawan
ganti kolor 1kali sehari, mandi 2kali sehari, makan 3kali sehari, dapet sinyal 4hari sekali gak apa apa yang penting mah shalat harus sehari 5 kali bukan parttime harus fulltime soalnya mati itu anytime #kultummalam #bangkaeuy
Day 10 : "tiap hari liat sunset terus, bosen pengennya liat kamu"
Day 8 - Curiosity #whpcandid
🎶It's like the sun set in your eyes and never wanted to rise🎶
🎶If I had a boat, I would sail to you Hold you in my arms, ask you to be true🎶
Day 6 : "Kapal oleng capt!"
Atau aku harus lari ke hutan, belok ke pantai? Bosan aku dengan penat dan enyah saja kau pekat
accidentally went to motor racing #explorebangka
morning Pangkal Pinang! #explorebangka chino from @iwearzule