Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Tessala
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Loveeee being ignored
I'm single. Don't question me. Imma do wtf I wanna do. Straight up 💯
Retweeted by Tessala
my brother learned an important lesson today; don't run with scissors pic.twitter.com/DJOuztu1K6
When the rain falls, it don't fall on one mans house
I'm so damn clumsy
If I die today was it business? Was it personal?
I really don't see myself being in a relationship anytime soon, they're pointless at this age
I gave up using heat on my hair so I apologize in advance to anyone that sees me this summer
Oh well then lol
What am I supposed to say tho
why am i even here is the question
Retweeted by Tessala
Smh it was cold
I've never been more serious in my life pic.twitter.com/m4Ublm8pTN
So damn annoying
Got on Facebook for the first time in forever... Bih pic.twitter.com/CYPRAQqZqF
Why can’t you just follow directions RT @saymarissa: “@DJZeeti: twitpic a sideboob selfie” pic.twitter.com/Vq0BBJ0h8D
Retweeted by Tessala
The more money we come across the more problems we see
IDC IF U DOIN WHAT I BEEN DID NOW BC I BEEN DID IT FUCK
Retweeted by Tessala
I'm so easily annoyed I just want everyone to leave me alone
Trust me girl I know these things
This bih so damn dumb
This shit got me crying my locals so funny 😭😭😭😭pic.twitter.com/HSvhWvElIyhWvElIy
Retweeted by Tessala
Watch the snakes cause they watchin you
Lol okay but I never kicked a guy before. Any tips? Lol — I don't know any.. I mean It shouldn't be that difficult ask.fm/a/c9k8n2ji
yall this storm... I can't
ima rock the boat like aaliyah... rip
If you don't got no haters you ain't popping
Retweeted by Tessala
I've been craving spicy foods lately
We could be married for 60 years and I would still be afraid that you didn't like me
Retweeted by Tessala
I love my mr. wrong
why cant you look past fat and hairy for love — I mean you never know who you end up loving ask.fm/a/c9hdb1ae
well to be with you i have to be skinny i wont work out — Stay the way you are & don't worry about me lol ask.fm/a/c9hdh7g4




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue