Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
EMRAH AY
"34 JL 3080 Altkaynarca-Pendik çevresinde gören polisi arasın arkadaşlar. 10 yaşında kardeşimizi ezip kaçtı." yakalandı artık yazmayın yav.
Retweeted by EMRAH AY
I'm very proud and happy to score my first goal for @Fenerbahce & get the important away goal for the team & fans!
Retweeted by EMRAH AY
Avrupa Fb maci icin basari diledigim icin gs liler spam baslatmis. Hesap kapanırsa kapansın herkese iyi Akşamlar
Retweeted by EMRAH AY
Hahahahah bunlar harbiden acinasi halde yaaa. Sana ne kupa ne galibiyet. Yagmurlu havada su yok pontuslu... twitter.com/ersingokaliogl…
Congrats to my big friend @Persie_Official for scoring the decisive goal for @Fenerbahce well Done mattie
Retweeted by EMRAH AY
Bak Fenerbahceli, son dakikada yiyen yunanlinin drami... twitter.com/ahmetcakar1/st…
Van persie öyle bir gol attı ki en çok fikret orman ağladı..
Retweeted by EMRAH AY
Hahah yunana koyduk once keş doberman ardindan antrapoz cakar delirmis. Eeee soyu sopu belli itlerin.... OOOOO Robin Van Persie
Ulan mac izlemek icin koca camia uydu uzmani oldu anasini satayim. Yok dikey yok frekans. Bi onda var digerinde yok baslarim sizin işe
hahahah kanal A da spir gundemi diye bir program var iki kendinden gecmis tip birbirine girdi. Cok komikler yahu
Gunluk aramani yaptin mi ey Fenerbahçe 'li... @12numaraorg @fb_yandex
Tam 5 yil önce profesyonel hayatteyken gelmisti bu fikir. Olabilir mi yapabilirmiyiz demiştik. Seneler gecti kurdugum bir hayal daha hayata geciyor. Fikre inanan ortaklarim ve yeni yatirimcimiza cok tesekkur ederiyorum bakalim hayalini kurdugumuz kadar büyüyüp istedigim adayi aldiracak mi 😆😆😆😆😆
Geciniz sayin bol hepiniz bu pisligin bir parcasiydiniz. Nerede para sayma goruntuleri. twitter.com/emrekbol/statu…
Merak etme AZİZ YILDIRIM tarih sayfalarını başarıları ile süsleyecek, sen ise ekibinle PARALEL gideceksin.
Retweeted by EMRAH AY
VIDEO: Robin Van Persie meets the heartbroken Man United fan who was crying about him leaving last month! Lovely! bit.ly/1DTpy9t
Retweeted by EMRAH AY
Fenerbahce fly #MUFC fan out to meet RvP after footage of him crying over transfer goes viral: telegraph.co.uk/sport/football…
Retweeted by EMRAH AY
The heartbroken #mufc and Robin van Persie fan who went viral got to meet @Persie_Official! 👍ble.ac/1TwzuJhTB
Retweeted by EMRAH AY
#MUFC fan Louis Diamond finally gets his wish to meet Robin van Persie bit.ly/1J8MvW4
Retweeted by EMRAH AY
Remember the young Utd fan​ who cried after hearing RVP​ had left? He travelled to Turkey yesterday to meet his hero. thesportbible.com/articles/robin…
Retweeted by EMRAH AY
VIDEO Pianse per Van Persie, ora lo abbraccia al Fenerbahce tinyurl.com/odljuu8 #calcio #news #news
Retweeted by EMRAH AY
Coming soon to a Disney Park not so far, far away: #StarWarsLand.
Retweeted by EMRAH AY
Goooooooooooooooooool
SON DAKİKA! Zlatan Ibrahimovic, Galatasaray'da! Detaylar birazdan ligtv.com.tr 'de.
Retweeted by EMRAH AY
Meteor yağmuru değil, Fenerbahçe taraftarı!
Retweeted by EMRAH AY
Beni bu sene 2 şey şok etti. 1.si Terrano reis transferleri ile, 2.si @UgurMeleke gibi adam gibi adamin bu zirtapozlarla program yapmasi.
Yılın ismi olmasa da, transferi Josef de Souza
Retweeted by EMRAH AY
Fenerbahçe have raised the money to send this heartbroken Robin van Persie fan to Turkey to meet his hero. Amazing 👏 C
Retweeted by EMRAH AY
Good luck #Fenerbahçe with the start of the new season #superlig tonight. With this squad of players I expect the title #🏆
Retweeted by EMRAH AY
FEATURE With Van Persie and Nani signed on, is it Fenerbahce's year? (by @PaulSarahs) fft.sm/RRpTjp
Retweeted by EMRAH AY
Evet arkadaslar ilk aramamizi yaptik takimimiza hayirli olsun @SntMSM
Kombine al, forma al, atkı al ama hiçbir şey alamıyorsan @FBYandex indirip kullanarak takımına para ödemeden destek ol!
Retweeted by EMRAH AY
Bu sabah itibari ile diger tarayicilar s bilgisayarlardan kaldirildi. Kulübumuze destek olani unutmayiz @FBYandex twitter.com/FBYandex/statu…
Herkes takip etsin =====》@FBYandex
RT @ Fenerbahce "RT Fenerbahce_EN: Little Louis Diamond, who is the fan of Robin van Persie, came to Istanbul as a… "
Retweeted by EMRAH AY
Valla @leventumiterol bir yandanda olmuyor boyle abi. Aylar onceden sen soyleyince zevki kalmiyor. En iyisi @asporcomtr paso salliyor
Bana gore bu sezon sonu sıralaması; 1 Fenerbahçe As Kadro 2 Fenerbahçe Yedek Kadro 3 8ktas 4 Bursaspor 5 6saray
Hahaha aq bizim muhtar birak mahalle hakkinda bilgi vermeyi, kendisi hangi mahlleye bakiyor onu bilmez daha
Kulube Ozanin temsilcileri kahve icmek icin ugramiş...
Allaha şükur mehmet topal olayini kazasiz atlattik. Sen git koca yolda mermiye carp. Ehliyeti falan kaptirmadigina dua etsin sayin topal.
Altinoluk gibisi yok yemin ediyorum. Istanbul haberlerine yurtdisindan baglanan basin mensubu gibiyim
Niye arac zirhli diyen gerizekalilara gelsin mercedes g class full donanim paketlerinde bu ozellik standart zaten beyinsizler @12numaraorg
#FatihTerimIstifa mafya vari kulhanbeylerinden biktik yeter




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue