Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Fizo Omar
actor 669,198 followers
Hati ke-5.Sebelah normal n lg sbelah terlebih saiz.. Bola punya pasal.. Teringat plak mase kecik2 main tiup glove getah tu..haa gini la rupe dia.
Bagaimana permulaan 2015 anda??
Perghhhh...nikmat xterkata,.... Mmg kua ajaqqq @afzacarlos amik video sambil dok gelak..xpa hang tggu sat!! Hahah
Semalam punye cerita pg urut kaki terseliuh..mak ai..
Traditional Alignment n balancing by mr.pak cik...
Assalamualaikum and morning everyone..to all online sellers! If any of you interested to review your products on Fizo Omar social media accounts, and also enjoy the mileage to more than 4 millions potential clients. Contact us now! Don't miss the chance. Office : 03-4021 0196 Syazlina : 017-334 942
Salam n good morning... Next page please!
PERADUAN JAMBANG BY @legasiwakdoyok @legasiwakdoyok @legasiwakdoyok Dan @wakdoyok @wakdoyok @wakdoyok korang rasa korang dah cukup berjambang??Nak tau lagi apo rahsia Wak??Mau HADIAH MISTERI dari Wak??JOM la JOIN PERADUAN NI sedagher sedaghi!! PERADUAN BELI.HASHTAG DAN MENANG!! acaner nak join??MU
Sebelah kaki sudah tempang buat sementara waktu ni.. Nak pg office pun xboleh n aktiviti semua dah cancell!!! Dok rmh masak2 je la mampu. Teringat balik masa buat buku masakan sendiri dulu2 "AIR TANGAN FIZO"...
Tahniah buat team @fareedascarf dan madam rose @mawarfareeda_mf diatas pembukaan butik baru #fareeda di alamanda putrajaya... Good job.proud of u.
ADA TAK KAWAN2 YANG MENGALAMI MASALAH BEGINI??? >Jerawat naik sukar hilang >kulit berminyak & gelap >jeragat susah hilang >parut dan bintik hitam >pori terbuka >garis halus mula kelihatan (penuaan) ANDA PERCAYA tak masalah kulit dalam sekelip mata jer BOLEH berubah jadi cantik, pu
Resting at home wth my twins BFF..
nothing can hold you back unless YOU let it. The sky is the limit when you release whatโ€™s keeping you from moving forward. #MotivationalPage
๐Ÿ‘RT@farhandanial__:@fizoomarr : abg Fizo, saya sempat amik gmbr abg td...knp kaki ? moga cepat sembuh.. ๐Ÿ˜„pic.twitter.com/En8LPexd5ld5l
Assalamualaikum, Alhamdulillah selamat menjalani pemeriksaan lanjut utk kecederaan mlm td. Fizo ingin memohon maaf kpd org2 melaka kerana sepatutnya Fizo berada di Masjid Wadi As-Siddik, Sg.Udang Melaka pada pagi ini utk program Sembang Warung Halal. Tp disebabkn kecederaan kaki ini Fizo x dpt ber
Salam hari minggu buat semua.... 30 acara di 3 lokasi utama di Shah Alam.... Jadi kepada sesiapa yg masih belum mempunyai apa2 perancangan utk aktiviti hari minggu, apa kata anda semua berkunjung ke Shah Alam bersempena temasya #selangor15 bermula 29 Jan sehingga 1 Feb 2015. Pelbagai acara menari
Nah amik seketol bola golf msk dlm kaki.. Ankle injury.. Ape2 pun game 4penjuru perlawanan amal sempena mengumpul tabung mangsa banjir pantai timur #prayforpantaitimur mmg awesome.tq kpd semua yg terlibat.
#charitygame #masc #prayforpantaitimur
Injured... Ankle
Charity game @masc2012 for #prayforpantaitimur #kelantankamidatang Kutipan tabung mangsa banjir pantai timur.
Al-Fatihah buat raja Arab Saudi, Raja Abdullah , antara raja yang terkaya di dunia yang telah meninggal dunia dan di kebumikan seperti manusia biasa. Dari tanah kita dijadikan dan ke tanah juga lah kita di kembalikan... Sebanyak mana kekayaan dunia yang kita ada, akhirnya cuma sehelai kain putih ya
Final touch on my new project food court in kelantan.. #abc Coming soon!! #kelantanfood #thaifood #sekkito
Thank you mstar online for the write up #isyaratcinta coming soon!! #19mac2015
Visit my IG? Tumpang iklan? Selalu sangat nampak spam yg macam ni kan. Saya faham anda ingin berniaga. But please do it in a right way. Ok apa kata anda ambil peluang ni utk anda review produk anda tu di akaun sosial media Fizo Omar dgn jumlah followers melebihi 4 juta org.. dan dalam masa yg sama a
Genting solo ride.. #ducati #multistrada @ducati_my