Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Senpai ™
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Bila trun bendang ptg tdi rsa sejuk mata memandang...hjau itu menenangkan😊😊😊
Retweeted by Senpai ™
Sempena hari ibu nanti kita kena bagi apa yang diorang takde. Misalnya "menantu" 😏
Retweeted by Senpai ™
Persoalannya kenapa Tabung Haji beli tanah? Awat tak beli batu? Boleh bawak melontaq jamrah
Retweeted by Senpai ™
Nosotros jugamos a las 20:00 h. ¿Quieres saber HORARIOS Y RESULTADOS del resto de la jornada? bit.ly/1Rn1wXH pic.twitter.com/HmpIzanPyF
Retweeted by Senpai ™
Tapi kann.... at least dia bertudung, abang sotong.... twitter.com/SharnaazAhmad/…
Retweeted by Senpai ™
Telah masuk waktu solat fardhu Maghrib (19:27) bagi seluruh negeri Pulau Pinang & yg sewaktu dengannya #WaktuSolat
Retweeted by Senpai ™
Yeayyy ke sungai lagi ptg ni 😁😁
Loving you forever, can't be wrong. Even though you're not here, won't move on. - Lana Del Rey
Retweeted by Senpai ™
I'll believe in my comrades and I'll never let them die -Obito Uchiha
Those who abandon their comrades.. are worse than scum
I can feel you touching even when you're far away from me. - 5SOS.
Retweeted by Senpai ™
Lu bikin dosa ku bikin prosa, testosttuisfdsuidasajajahzarosa, cita cita sosa kl kl kosa nostra, jalan berliku ku harung rola kosta
Retweeted by Senpai ™
"Muka cantik soalan bodoh yang ditanya, jadi melodinya lebih hina dari zina." *mention Mawar Rashid* hashtag gst hashtag dewi remaja
Retweeted by Senpai ™
Sayang jiran jiran aq nhh 😘
"Kucing bawa tidur, rimau bawa ngigau, masuk tempat orang bawak otak bukan pisau."
Retweeted by Senpai ™
16 tweeps followed me in the past week. Feels great! Do you also want to feel awesome? Check out crowdfireapp.com/?r=tw
Jom pi gym duluan 😁 💪💪
Sombong bukan sebab perasan cantik, jual mahal. Tapi sombong sebab nak jaga adab dan maruah. Itulah perempuan.
Retweeted by Senpai ™
Jom ke sungai 😁
ayaq tgh elok.. Jom mancing udang galah. heee 😁😁😁
"Whatever you do, never run back to what broke you"
Retweeted by Senpai ™
Kat mana ada jual nunchuck?? Teringin laa nk blajaq guna bnda tu.. 😍
There are many things that I would like to say to you, but I don't know how. - Oasis.
Retweeted by Senpai ™
1 Malaysia Dalam Bahaya
Lazy people accomplish more. Their laziness enables them to find the easiest and quickest ways to get things done.
Retweeted by Senpai ™
Orang yang naik pangkat dalam kasta kerjaya pandai politik, pandai mengampu & mengipas. Pembangkang wlaupun bijak tak ada ruang. Sorry.
Retweeted by Senpai ™
Jadual solat utk 08/05/2015 : Imsak (5:35), Subuh (5:45), Syuruk (7:03), Zohor (13:17), Asar (16:37), Maghrib (19:27), Isyak (20:39)
Retweeted by Senpai ™
Menurut studi di Cina, rajin makan ikan setiap hari dapat menurunkan risiko kanker usus besar sampai 12 persen. #TahukahKamu
Retweeted by Senpai ™
Still can't sleep
DearAwak Sekali saya jatuh cinta pada awak , selamanya saya akan cinta pada awak . Tak ada orang lain,cuma awak sorang dalam hati saya :*
Retweeted by Senpai ™
Bangang betol laaa fon nii.. haihhh
Mcm mna aq boleh x perasan.. lpastu trtido terus.. hmm soryy.
Benda yg sama jd kat akak aku. Tgh2 mlm dia bangun dr tidur. Masa tu abah aku x tidur lg.
Retweeted by Senpai ™
Abah aku tanya, nak pegi mana? Akak aku boleh jawab, "Aku nak pinjam anak kau kejap. Nak ajak dia main dekat belakang".
Retweeted by Senpai ™
Dan yg penting, suara tu bukan suara akak aku. Mengah2 jugak abah aku nak kejar dia dlm rumah.
Retweeted by Senpai ™
Lepas tu, abah aku bacakan ayat kursi. Akak aku tidur semula. Tapi dia sendiri x igt apa jadi.
Retweeted by Senpai ™
Tak rasmi dari Bilik Gerakan Utama KEADILAN bagi PRK Permatang Pauh, 8.40pm: KEADILAN: 29,448 BN: 20,004 Bebas: 347 PRM: 97 #KakWan4PP
Retweeted by Senpai ™
Telah masuk waktu solat fardhu Isyak (20:39) bagi seluruh negeri Pulau Pinang & yg sewaktu dengannya #WaktuSolat
Retweeted by Senpai ™
Telah masuk waktu solat fardhu Maghrib (19:26) bagi seluruh negeri Pulau Pinang & yg sewaktu dengannya #WaktuSolat
Retweeted by Senpai ™
Duit tabung haji pon nak makan.. x ingat dosa ka haa. Haihhh
'Makan duit tabung haji' ni bahasa yang sangat menikam. Kalau tak capitalize betul2, rugi.
Retweeted by Senpai ™




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue