Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

fendy.

606 followers
More Twitter Followers?
otak seminit — I'm at Golden Screen Cinemas (GSC) - @GSCinemas in Seberang Jaya, Penang swarmapp.com/c/egsKNIsUk9l
I'm at Sunway Carnival Mall in Seberang Jaya, Penang swarmapp.com/c/344lJX09iyO
I'm at Sungai Petani in Sungai Petani, Kedah swarmapp.com/c/jK1oL7ZzyQn
Nak tahu seseorang itu jodoh kita ialah apabila kita berjaya ucap akad nikah dengan izin Allah, depan wali isteri. twitter.com/over_qid/statu…
Retweeted by fendy.
okeyy new record..aku org first smpai rumah 😂
Pemindahan Data Sepantas 1.125 Tbps Berjaya Dilakukan Di United Kingdom amanz.my/2016105313/
Retweeted by fendy.
⚽⚽ @Cristiano@jamesdrodriguez@ToniKroos ¡Disfruta de las imágenes de nuestra victoria! 📷 #HalaMadridd7
Retweeted by fendy.
37' ¡GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLAZO de @jamesdrodriguez! Real Madrid 2-1 Athletic #RMLiga #HalaMadrid
Retweeted by fendy.
mu noob..dgn Sunderland pun bleyhh kenaa 😂😂😝
GOAL Sunderland 2-1 Man Utd (82 mins). Wahbi Khazri swings in a corner which Lamine Koné heads goalwards #SUNMUN
Retweeted by fendy.
Your mind is like the most powerful horse on the planet. If you can control it, you are sure to win every race in life.
Retweeted by fendy.
untunglaaa happy jaa kan dgn life baru tu
nightline kacau line 😤
Masjid yang pertama dibina di India, pada zaman Rasulullah.
Retweeted by fendy.
Kepada adik2 yg baru nak masuk universiti, gambar iklan universiti yg ramai2 belajar berkumpulan buat bulatan atas rumput tu dusta belaka.
Retweeted by fendy.
Kalau macam ni nanti aku nak bini aku pakai serabai-serabailah, tak pun bungkus je kalau boleh tudung tu labuh2😌N
Retweeted by fendy.
I'm at Omaq Char Kuey Teaw in Parit Buntar, Perak swarmapp.com/c/096Nz8P8lf7
A : Cantiknya awak. Mintak number B : Boleh. Nah "17:32" A : Apa ni? B : Surah 17, ayat 32. "Dan janganlah kamu menghampiri zina". .....
Retweeted by fendy.
mcm mna bleyhh trtekan plak 😂
Esok 12 Februari 2016 genaplah setahun arwah Tok Guru Nik Aziz meninggalkan kita. Al-fatihah untuk roh beliau.
Retweeted by fendy.
I'm at Karaoke Keluarga Parit Buntar Perak swarmapp.com/c/9d9VIkhug2y
ehh, dh unblock ekk..😏
I wish I can memorize quran like I memorize song
Retweeted by fendy.
Si A dapat CGPA 3.6 Si B dapat CGPA 2.7 Tapi, Gaji Si B lagi lumayan berbanding dengan Si A. Kehendak Allah semua cun-cun belaka.
Retweeted by fendy.
"Latih diri untuk menahan marah. Latih diri untuk jadi orang yang penyabar" "Kenapa kena sabar?" "Kerana orang sabar tak pernah rugi"
Retweeted by fendy.
Mata dah merah, jom tdoq..goodnight 😂😴😴
Tengah jemur kain jiran datang tegur "Tengah jemur kain ke?" "eh taklah tengah masak"
Retweeted by fendy.
Aku takut aku akan dipersoalkan di AKHIRAT kelak. Lalu, aku kirimkan ini untuk kalian semua yg bergelar "hawa".
Retweeted by fendy.
😻 Dear Student Bila dah senang, Jangan lupa ibu bapa. Bila dah senang, Jangan lupa tanggungjawab. Sebab, Itu semua milik Allah.
Retweeted by fendy.
jadi mcm nii pun sbb dh tenggelam trlalu dalam
mlas nk pikiaq apa dah..just nk focus final year project
Kelakar? Tak langsung. Budak-budak sekarang dah tak tau maksud respect ke apa?
Retweeted by fendy.
Paling tak suka bila member lama tegur "sombong dah kau". Mana kau selama ni? Pernah ada hati nak tegur aku?
Retweeted by fendy.
The "Bercinta sebelum kahwin tu haram" bs.
Retweeted by fendy.
Omg terhibur baca comments 😂😂iuF
Retweeted by fendy.
Ola Bola characters in real life 😍r
Retweeted by fendy.
Harta berkurang apabila dibelanjakan sementara ilmu berkembang apabila digunakan - Saidina Ali
Retweeted by fendy.
RT untuk kacau member korang yang tengah makan dekat cafe hipster.
Retweeted by fendy.
bila nk baik ntah..
Mitos zaman dulu : Jangan potong kuku pada waktu malam. Mitos zaman skrg : Klik like atau anda akan mati dalam masa 10, 9, 8, 7, ......
Retweeted by fendy.
"Pehal baca Quran padahal kau tak faham pun apa kau baca tu!?" Nah... *Komik daripada Coklat Tarbiah, Aiman Banna.
Retweeted by fendy.
Ini dinamakan "BAGAIKAN KACANG MELUPAKAN KULIT"
Retweeted by fendy.
😷😷😷😷 (@ Poliklinik Kumaswarmapp.com/c/e08VTvcxoiiUbSV
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.