Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want a page like this?
Mete HAN
30,029 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Okul bittiği zaman yazı yazmayı kalem tutmayı işlem yapmayı unutuyorum her Eylül ayını 1.sınıfmışım gibi geçiriyorum.
+ Kahvenizi nasıl alırsınız ? - Valla ben genelde çocuğu gönderirim bakkala ama
Sevgilisi uyuduktan sonra whatsappta paso çevrimiçi dolanan ibnedir, çakaldır, bi bok yiyodur o.
Ruh halim; iphone da geri tuşu arayan samsunglu.
Arkadaşlar şimdi 2.000 liraya bi ayakkabı gördüm hepiniz 25 kuruşcuk veriyonuz bende onu alıyorum plan çok basit.
Oje sür, eyeliner çek, ağdayla uğraş, üstüne birde regl ol aynı zamanda bi adama aşık ol o adam seninle ilgilenmesin sanırım kızlar haklı la
Mesela 19. kanalı açmak istiyorsam; 1 ve 9 uzak diye 22. kanalı açıp 3 kere geri tuşuna basıyorum. Bütün hayat stratejim bu.
Kaybedilen şeylerin telafisi yok.
Retweeted by Mete HAN
OKULUN ILK GÜNÜ 9. SINIFLAR; +Benim sınıfım nerde? -Koridorun sonunda +Koridor nerde?
Sen 3'lü arkadaş grubuyla yolda yürürken yola sığamayıp arkadan yürümek nedir bilir misin ?
Birlikte hayal kurduğun insanı yarı yolda bırakmak şerefsizliktir.
Bu gün otobüste yaşlı bi teyzeye yer veriyodum yok oğlum sağol dedi teyze zaten sayılı günlerin kalmış dedim ağlayarak oturdu.
Beni vuramazsınız demiyorum ama ölmezsem büyük sıkıntı. - Tüm Dişi SİVRİSİNEKLER
Kızların bayram haftası temizliği başlamıştır hayırlı uğurlu olsun :Dd:D
Biz en sert tokadı hep kendimize saklıyoruz.
Sizin o okusun diye yazdıklarınızı hep ben okuyom, bilin istedim.
Güle sormuşlar neden dikenlisin "Beni yalandan değil gerçekten seven tutabilsin diye." demiş. Bunu papatyaya sormuşlar oda demiş ben kaşarım
Siz hiç IŞİD tarafından katledilen Türkmenlerin içinde bir nenenin "OĞLUM TÜRKİYE NERDE?" dediğini duydunuz mu?
Coca colada böcek kanı felan varmı bilmem ama KARDEŞ KANI oldugu kesin.
Birston birston emliyet lastiği aman emliyet :DdDdD pic.twitter.com/OEd4uIUHb4
Dünyanın tüm başbakanları israilden korkuyor.
Retweeted by Mete HAN
Gün gelecek; tüm yahudileri öldürmediğim için bana küfredeceksiniz! -Adolf Hitler
Ben OROSPU ÇOCUĞU yazıyorum siz israil diye okuyun.
"Ben uyuyorum hadi sende uyuyorsun" cümledeki tatlılığa bak.
BİZE MAXDAN BEDAVA ÇIKMIYOR MAGNUMDAN LAMBORGİNİMİ ÇIKACAK AMK
Ülkemizde 15 yaşına kadar kuran kursuna gitmiş ateistler var, çok acayip bi ülkeyiz.
Fantaya sarı kola neysede, Frukoya beyaz kola demek nedir abi ya.
Kız "çok iyi tost yaparım" diyor. Valla helal olsun. Bu devirde bu hamaratlık... Sonuçta tost bu herkes yapamaz....
İki kişilik tatil kazansam iki kere giderim tatile, o kadar yalnızım.
Bir erkekten çok bir adam yetiştirmek zor.