Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
Syahirah
551 followers
Share this on Twitter “Just stumbled across this cool page for Syahirah ”
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Tips agar tidur berkualiti tanpa gangguan iblis. Tadah tgn,baca ayat Kursi, dan 3 Kul.Hembus kat tpk tgn,ratakan di badan hingga kaki.
Retweeted by Syahirah
"i just need someone who will understand me"
Retweeted by Syahirah
Lapar tapi tapi mengantuk tapi tapi tak boleh tidur .
Apa yang aku merepek ni ?
"@crystxldiamxnd: Hananinini" Hanananani bukan Hananinini .
"@crystxldiamxnd: Farahrahrah" Farahrahrah Syahirahrahrah .
tak semua terima kasih boleh cakap sama sama.hm mcm mana tu.
Retweeted by Syahirah
Jangan malu untuk mencari kawan kerana mungkin diantara mereka ada seseorang yang mampu menjadi sahabat dunia akhirat kamu .
Retweeted by Syahirah
Fake smile is the best way to face every problem, to hide every pain.
Retweeted by Syahirah
Pelik jugak dengan bebudak sekolah menengah dedulu yang tak pernah pernah tegur kau, tetibe terjumpa cakap rindu. Entah apa apa.
Retweeted by Syahirah
Adakah penipuan itu salah satu jalan penyelesaian?
Retweeted by Syahirah
"Kesayangan kita tu biarlah Allah yang jaga"
Retweeted by Syahirah
semakin ramai yang kita kawan semakin ramai yang memegang pisau. haha
Retweeted by Syahirah
SPM is like u dont focus in form 4 u die. but i think i already die
Retweeted by Syahirah
kegembiraan tanpa kesusahan itu di panggil kehidupan :)
Retweeted by Syahirah
menegur jangan sampai menghina mendidik jangan sampai memaki meminta jangan sampai memaksa memberi jangan sampai mengungkit
Retweeted by Syahirah
Manusia hidup lebih menakutkan dari manusia yang sudah mati.
Retweeted by Syahirah
"Kenapa guna bahasa kasar?" "Aku lelaki. Takkan nak lembut-lembut kot" "Rasulullah tu lelaki kan?" #deep"
Retweeted by Syahirah
kutuk aku ? you know wht i don't care at all. say wht you wanna say. what a waste
Retweeted by Syahirah
Friends: “weh jom lepak” But end up everyone busy playing with their phone. Eh baik duduk dekat rumah je gini 😒
Retweeted by Syahirah
Ada satu masa , kita kena hidup bersendirian.
Retweeted by Syahirah
"Buat baik macam mana sekalipun, Tetap ada orang tak suka. Sabar"
Retweeted by Syahirah
"Kawan yang talam dua muka ini, Patut di pijak berjemaah."
Retweeted by Syahirah