Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Create your own wall, sign in free!
faizal ismail
Getting ready for tonite.. #RemydanSally #KonsertAF2014 #Realitinyadisini #AkademiFantasia2014 #ZarifAF2014 #Azwanaf2014 #NinaAf2014 #AmanAf2014 #NuhaAF2014 #Ewal2014 #AdelAf2014
Tak sabar nya nk tgk konsert ke 7 #AF2014 bersama host yg gmpak @zizanrajalawak & @faizal_ismail76 ...apa fesyen mereka ye...pasti awesome
Retweeted by faizal ismail
Semalam di reherseal with #NuhaAF2014. Sape suka Nuha? Mlm ni jgn lupa tgk #KonsertAF2014 9pm #AstroRia #AstroMayaHD #Remy&Sally #Pramlee&Saloma
Suatu masa dahulu, bang Remy mu ini pernah berambut afro. Kau orang percaya kah tidak? Mari saudara saudari sekalian, saksikan Konsert #AF2014 esok malam jam 9
Menu dinner tadi.. simple saja.. tapi ada pucuk geti masak lemak.. sapa penah makan mesti setuju sodap!!
Apa nak makan ni... tolong order sat.. #laparlepasJumaat #nasigorengayamdaratuoktak?
Di ofis FBI Entertainment. Dah nangis dah admin #FBItee. Baru kena sikit haha.. Call us #FBIentertainment for #events #fbitee #FBIvacations 03 62639391 (mon to fri 9am-5pm)
Sambil bersiap2 ni teringin pulak nak makan soto dan baso. Hmm..apa susah sangat ni kan ada #MiSedaapCup #MiSupSoto #MiSupBaso . Segar,Sedap.Padat!!
Si Khayla sudah celik... tapi si abgnya Khalish masih kusyuk.. zzzzzz #selamatpagisemua #salamJumaat
Assalamualaikum #salamJumaat
Laparnyerr…saya tgh travel ni...nasib baik ada #MiSedaapCup. Mai pekena #MiSupSoto . Jelas terasa sedapnya syoknyer! pic.twitter.com/4Kx7ynVR3s
Assalamualaikum.. selamat pagi from #FBIfamily (ini bukan rumah saya.. kami di tempat lain haha)
Salam @faizal_ismail76 mohon RT Kempen Taja Tabung Pendidikan Iqra (TPI) sudah dilancarkan. Menaja & tonton video: bit.ly/tabungpendidik… TQ
Retweeted by faizal ismail
Ready for reherseal!!! #KonsertAF2014 #MingguRock #ManKidal # DatoHattan #ZizanRazak esok 9pm #AstroRia #AstroMayaHD #realitinyadisini
I am Penangite!! Korg nak letak I am apa? Hehe letak lah apa saja.. customize tshirt "I am" anda sendiri di www.fbitee/iam #FBItee #sayaorgpenang #nasikandar #lineclear #nasikberatoq #meeudang #gulaiutara
#PaddingtonHouseofPancake #TheCurve #familyhangout #FBIfamily #Alhamdulillah
Peringatan kpd kita yg mudah lupa #kitamanusiayglemah #samasamasalingmengingati #kearahkehidupanyglebihdiberkati
Dari set #NasiLemakKopiO #salamJumaat #selamatpagisemua #haveagoodday
Nak tido tapi tak dapat bila dah terlayan @AkademiFantasia.. terbaiklah dorang... pengacara pun terbaiklah @zizanrajalawak @faizal_ismail76
Retweeted by faizal ismail
Tonton Fulus episod ini, tentang pembangunan perbankan Islam dan mengapa ia menjadi pilihan ramai ow.ly/CtwzP @faizal_ismail76
Retweeted by faizal ismail
Assalamualaikum. Selamat menjalani hari anda dgn penuh senyuman dan aura yg positif! #ayah&khayla #masampagipagi
Jumpa geng2 lama radio semalam utk rakaman #ApaSajaFBI5 episod terakhir. Nantikan siarannya tak lama lagi!! Thank u so mch @therealfafau @aghotfm @fizie_hotfm yg sudi dtg
Kelakar tengok iklan pencuci tandas harpic sebab ad @faizal_ismail76 . Selalu tgk mengacara tv je. Hahahha😅😅
Retweeted by faizal ismail
Koleksi tshirt #LigaPerdanaInggeris yg tgh panas!!! MU, Chelsea, Liverpool, Man City, Arsenal etc. Dapatkan di www.fbitee.com/epl (Juga drpd ejen FBItee yg sah) #fbitee
Sebulan je lg nak ke Tokyo dan tinggal 9 tempat lg utk diisi!! Jom backpacking bersama saya ke Tokyo 12 hingga 16 Nov. Jgn terlambat! www.fbi.vacations Or call 0194791622
Raya Haji tahun ni saya paling untung.. tak yah balik kg tapi org kg dtg rumah hehehe. Menu pun kg punya.. makan pun cara kg.. #akuanakkampung #SalamAidiladha1435
Yesterday's concert. Kudos to #Astro for bringing all the parents on stage #Realitinyadisini #AkademiFantasia2014 #week5
Tahniah diucapkan kpd abg @faizal_ismail76 kerana keyakinan anda Chelsea menang 2-0 dgn Arsenal :-)
Retweeted by faizal ismail
Ending yg mmg best dan menyedihkan abg @faizal_ismail76 ! Nak2 skjap je abg @zizanrajalawak da smpi sbh :'D
Retweeted by faizal ismail
Sangat terkesan ending #AF2014 @AkademiFantasia !! Penonton dirumah pun menitiskan airmata... @faizal_ismail76 sumpah sedihh 😭😭😭
Retweeted by faizal ismail
@faizal_ismail76 abg faizal!!!! hehe saja nak panggil nama! :P
Retweeted by faizal ismail
Layan #af2014 jap lagi @faizal_ismail76 sambil mkn nasik impit dgn kuah kacang yummyyy..jemput fbi heheheh
Retweeted by faizal ismail
By @akademifantasia "Sekejap je lagi Konsert #AF2014 yg bertemakan Ketuhanan & Kerohanian akan bermula. 9 MALAM di Astro Ria & Astro Maya HD. Jangan lupa saksikan!" via @PhotoRepost_app
@faizal_ismail76 itulah nama #Pengorbanan .. tp malam ni as always sefamily xsabaq nk tgk aksi FBI.. Yeayyy #AFUNDIFBI lekaihh !!
Retweeted by faizal ismail
Raya raya jugak... kerja tetap kerja... lagi kesian 9 pelajar #AF2014 tak boleh balik beraya. Malam ni tgk persembahan mereka 9pm #AstroRia #AstroMayaHD #Realitinyadisini #AkademiFantasia2014
Siapa menang?? #ChelseavsArsenal Dptkan Tshirt #LigaPerdanaInggeris di www.fbitee.com/epl
By @akademifantasia "Ucapan dari @faizalfbi76 sempena Hari Raya AidilAdha." via @PhotoRepost_app
Hiasi Hari Raya & Hari2 Tasyrik dgn takbir memuji kebesaran Allah di mana sahaja #SalamAidiladha1435 #FBIfamily
Gud luck for the concert @AkademiFantasia tomorrow abg @faizal_ismail76 and @zizanrajalawak :) Tiap2 ahad tpt pkl 9 mlm da melekat dpn tv :)
Retweeted by faizal ismail
Shah Alam 11.45am... menjelang Aidiladha.. #SalamAidiladha #ShahAlam #Mbsa #FBItee
Chelsea vs Arsenal Ahad ini! Siapa menang? Dptkan tshirt team yg bertarung dan byk lg team #LigaPerdanaInggeris secara online keluaran FBItee www.fbitee.com/epl
Ketahui keistimewaan perbankan Islam dlm rancangan Fulus musim ke-2 bersama @faizal_ismail76, Dr Yasmin & SalmaMentor ow.ly/CbMNx
Retweeted by faizal ismail