Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want to get more twitter followers? Click here to watch our video.
 
erma fatima
director 282,186 followers
Tiap2 tahun Raya kt Penang jer padahal bukan ada kg kt sini pun. Hmmm tahun dpn kena fikir tempat lain… instagram.com/p/rFbbR7NcCd/
Bahayanya teknologi - org beraya dia org main phone. Cuba tgk kt blkg tu! Ish..ish..ish...penyakit… instagram.com/p/rFXAXGNcLd/
Dah 4 jam perjalanan masih tk dpt tido. Sick women is driving.. instagram.com/p/rB7iv2tcJh/
Org tkde kampung...sedih..so cuti2 kt Penang jelah...bye KL. instagram.com/p/rBcT8btcM0/
Tahun ni Raya collection patung-patungku dah naik pangkat duduk ats meja.... instagram.com/p/rATAQyNcGB/
Yang penting dapat raya dgn painting baru ku dari Bali. Yahooo...tq @ashwawa dan ashraf. instagram.com/p/rASqkLNcFg/
Aku hanya mahu membuat mereka gembira menyambut Aidilfitri ini. instagram.com/p/rASJEmtcEt/
Kakak Citra kepenatan dan kekenyangan ni. instagram.com/p/rAR46dtcEX/
Balik rumah exited kira duit Raya. Tokeh online boutique lah katakan. instagram.com/p/rARvD_tcEH/
Another Family...ok dah kenyang...nak balik dahhh.. instagram.com/p/rARdu7NcDk/
Semuga Aidilfitri kali ini memberikan kegembiraan buat kita semua. Insyaallah. instagram.com/p/q-zWGANcE0/
Terima kasih Allah kerana kau berikan kekuatan buat aku menjalani Ramadhanmu dgn penuh kebahagiaan dan… instagram.com/p/q97FjNNcAl/
Selesai sudah acara tahunan kami bermain bunga api. He he...rasa mcm umur 12 tahun lah pulak. instagram.com/p/q9lCXsNcFg/
Kepada semua sahabat saya, ampun dan maaf dr saya andai ada kesilapan dan kekurangan saya. Selamat… instagram.com/p/q7BixDNcML/
Tak main bunga api...tk syoklah raya. Yeahhhhhh...nk raya dahhhh... instagram.com/p/q7AYOgtcKR/
Alhamdulillahhh...dpt iftar dgn family d luar harini. instagram.com/p/q39TDeNcKb/
My 2 model...yg kecik tu tk kuasa nk layan ambik2 gambar ni. He he he.. instagram.com/p/q36K7otcGo/
Terima Kasih Allah kerana kau murahkan rezeki kami...kau satukan hati kami..dan terpelihara matlamat… instagram.com/p/q2bGx8tcNj/
Lelong! Lelong! Lelong! Our last day...jom shopping ! Rugi tk dtg! Mcm2 adaaaaa.. instagram.com/p/q0oG_wtcEp/
Jom singgah bazar kami d Istana Budaya mlm ni. Kami sampai pukul 2 pagi. instagram.com/p/qwdHietcK_/
Alhamdulillahhhh...sambutan yg luarbiasa mlm td menyebabkan kami akan menyambung lg hingga khamis.… instagram.com/p/qvnq3hNcDB/