Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your twitter followers. Join free!
Twiends is a vibrant community of twitter users waiting to follow you! Sign in for free!
Want More Twitter Followers?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience on twitter. We are a vibrant community of twitter users, and we are waiting to follow you..!
Sign in for free! Not right now
Erik Fathur
394 followers
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Jadilah jomblo terhormat! \m/
Buat apasih dijalani kalo nyatanya ngga bisa saling jujur.
Entah kenapa cewe itu keliatan lebih cantik saat bukan milik kita lagi..
Ya wong Wagu sih njawabe ya tek protes "@fauzahalamam: Hih deneng kowe protes :v wagu ,wkwk"@erikfath: Njawabe skepenake dwek temen :D
Njawabe skepenake dwek temen :D "@fauzahalamam: Koran :D"arjekialfa: Novel or Comic ?""
Try out Matematika, Wish me luck O:)
Sudah terlalu lama aku asyik sendiri~
Today stats: One follower, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
00:00 Selamat Hari senin. SELAMAT BBM TURUN.
Retweeted by Erik Fathur
If you can't sleep, you can hear music hardcore to very loudly \m/
Tengah malam sendiri Berjoget ria di atas kasur =D
Jum'at barokah. Amin :)
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Kecerobohan terbesar biasany bukan karena Kita BODOH, namun karena Kita TERLALU PERCAYA #TDW
Retweeted by Erik Fathur
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
Pinter2 nabung duit.
Ngga malu apa jaman modern kaya gini masih selingkuh ? Haha
Yg clasic itu lebih asik \m/
Today stats: One follower, No unfollowers via uapp.ly
You never know, when you never try.
Everything is possible.
Kangen si rul :')
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Bismilah pasti bisa beli sendiri pake uang sendiri O:) pic.twitter.com/6hNwXwi3Qs
anies baswedan : "Tahun depan, nilai ujian nasional (UN) tidak akan menjadi syarat kelulusan siswa. Penentu kelulusan adalah sekolah"
Retweeted by Erik Fathur
Jalani yg ada aja akan ada saatnya semua harus berubah ☺
Today stats: 2 followers, No unfollowers and followed one person via uapp.ly
I met brave Martunis who survived the South Asian #tsunami 10 years ago. I thank those who helped. @SavetheChildren pic.twitter.com/b1E8fXK9nm
Retweeted by Erik Fathur
Masih diCilacap hus, knp sih ? "@muhamadhusniM: @erikfath lg ditegal apa cilacap rik?"
Ya alloh berilah slalu keselamatan untuk bapak & ibu dalam bekerja, slalu sehat dan di mudahkan segala urusanya, Amin.
Perolehan ikan sementara 2 : 2 \m/
Look at the stars,Look how they shine for you,And all the things that you do
Glory glory Man United!!
Today stats: No new followers, One unfollower via uapp.ly
Ujan2 ngangkring dulu di angkringan bang agus (y)
No girlfriend No problems!
Today stats: One follower, One unfollower via uapp.ly
Cinta itu dpt merubah segalanya, jadi terkadang cinta itu munafik!
Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit,turunkanlah dan jika ada di dalam bumi,keluarkanlah,jika sukar mudahkanlah,jika haram sucikanlah
Retweeted by Erik Fathur
Tidak berguna bagi orang lain, setidaknya aku tidak menyusahkan.