Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
EH Ayes ®
450 followers
"So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them." - Perks of Being a Wallflower
Biaq p. Tak terjejas hehe tapi malulah. Orang yg kita dok kata tu lah yg kita cari bila ada masalah.
Benda org dah tolong buat dok mengata lagi. Eh ?
Harus diingat, bukan semua rakyat Johor sokong JDT tu. Contoh mudah ialah aku.
Retweeted by EH ®
Nak buat kerja. Bagi sikit :(
Dah pagi buta dan tiba masa untuk membuta. Selamat malam
Ibarat menanam tebu dibibir sehingga bercambah sampai ke misai dan janggut.
Dulu masa muda suka buang masa, bila dah tua tau pulak tak cukup masa.
Guna masa muda ni secukup rasa, bila dah beranak pinak hampa takdan nak merasa.
Sabaq sat nah. 6 bulan ja. Lepaihtu kita p berjalan
Travellers to be
Ditelan pahit dibuang sayang. Hamboih
"Her eyes are like the sunrise. Her voice is like a summer breeze when it's 98 degrees outside. It's refreshing."
Tunggang langgang lenggang kangkung
Balik qeja awai. Relax teruk
Baguih sebenaqnya budak pompuan yg kerja technical dekat sini. At the end mmg depa jd surirumah. Tapi kalau paip gas bocoq depa reti repair.
Rooftop view drpd Admin Building. Aku rasa ni tempat ulaq ayaq depa dah ni instagram.com/p/kBhrk_pxW8/
Site visit. OSHA katanya. Nak tgk safety katanyaaaa. Jaga-jaga HR nak turun p nih.
Application for Safety Induction pic.twitter.com/SPugCqa7dL