Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Empress Schuck
Practice practice...πŸ˜€ (Not our baby)
They're here! Finally!😍 ➑️ @printdivas
Baby bumpy in Brunei❀️
All meetings done! This all for you our Baby!! Thank you to these angels. Were so excitedπŸ˜πŸ‘ΌπŸΌ @printdivas @niceprintphoto @amorsaravillo @lamour.events
#Repost @mellyricks09 with @repostapp. ・・・ Pls vote for Baby Kiera for SM Baby Company Star Baby on facebook!! Heres how! 1. Search "Baby Company" on FB 2. Click the link on how to vote 3. Click Gallery 4. Click top 20 5. Look for Kiera Kelly R. Togezaki and VOTE!! You can vote once a day!! We only
Thank you @esweets_cakes for sponsoring cakes and cupcakes for our Baby Shower soon! Cant wait!πŸŽ‚πŸŽ‰
Happy Father's Day Papa!!! I love you sooo much!!!!πŸ’‹
The angel is yawning!!! Sorry, we couldnt contain our hapiness haha and excuse the voice he's too amazed hehehe ❀️
Cant wait to put something like this on my baby's wall! Thank you for your early gift @sticker.zone!πŸ’• #photogrid @photogridorg
I kindly ask for prayers for my boyfriend's father, Tito Nonong who passed away yesterday and for his family members who are very sad by this event. Thank you.
Hi little angel.... 😍
Super selfie with @favkitkat hehe ❀️
Home.. Nothing beats province life😍 #Z
Baby shower soon! Hmmmm... #ideas πŸ‘¨β€πŸ‘©β€πŸ‘§πŸ‘ΌπŸΌ
Non stop presents!! Thank you Gymboree and Kotex! ❀️ #gymboreeph #gymboree #lactacyd #cycles #cradle #beachhutkids #kotex #kleenez #purity
Whew! Thanks for the early presents Huggies!❀️ #huggiesbabywipes #bestcareforbaby #huggiespantsup #celebritymom #celebritymommagazine #goevents #summerpowowow #yesmagazine #1stevercelebrityplaydate @huggiesphilippines @celebritymomph @goeventsph @biancalapus
πŸ‘ŽπŸΏπŸ‘ŽπŸΏπŸ‘ŽπŸΏ boo!
Whooooo this is it!!! Go Manny!!!!❀️
I love you omg @ddlovato
Watching! Last 2 weeks! #KailanBaTamaAngMali
Happy last day!!! #Repost @erwyn8 with @repostapp.
・・・
Mahal namin kayo... @g_eigenmann42zero @maxcollinsofficial @empressita @dion_ignacio @shamainebuencamino @msviaantonio @kenalfonso @ervic_vijandre #KailanBaTamaAngMali




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue