Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want a page like this?
Resma♥
Want to Grow Your Twitter Following, Free?
Some days are for dreaming & others are for making dreams come true. :)
Retweeted by Resma♥
♫ So I'll watch your life in pictures like I used to watch you sleep & I feel you forget me like I used to feel you breathe. ♫ #nowplaying
Retweeted by Resma♥
Ketika padi menguning.... ♥♥
Tiket masuk kawasan wisata sarangan kab.magetan pic.twitter.com/qmWBC3tqPx
Makan sate kelinci nih di sarangan lereng gunung lawu, magetan, jatim. Uda pada coba belom?? pic.twitter.com/aFLwQhRCf3
Day 4 : lereng gunung lawu
Day 3 : at sragen.. berkunjung kerumah pakde pur
Tiket masuk ke kraton yogyakarta pic.twitter.com/umBqQNcFSn
Day 2 : at karanganyar, solo, jateng
Day 1 : go to malioboro, yogyakarta
Hujan datang basahi mobil..
Tuhan, cegahlah aku dari membuat kesalahan dalam menjawab soal-soal ujianku. Luluskanlah aku dengan baik. Aamiin pic.twitter.com/n2okWuuOfP
Retweeted by Resma♥
Lebih baik belajar mencintai orang baik yang hebat,daripada belajar ikhlas menerima keburukan orang yang Anda cintai. pic.twitter.com/UJrdUN0NfX
Retweeted by Resma♥
Sehabis upacara
Kartini day #today #selfie #likeforlike
Sometimes you wish you could delete feelings the way you delete text messages.
Retweeted by Resma♥
I don’t really know where I stand in people’s lives... one minute they treat me like I’m someone special, then nothing the next.
Retweeted by Resma♥
A friend understands your past, believes in your future, and loves you just the way you are.
Retweeted by Resma♥
Never try to create a relationship with someone who isn't even on the same page as you
Retweeted by Resma♥
Menurut penelitian mengatakan bahwa melihat foto kekasih dapat mengurangi rasa sakit, baik fisik maupun mental. [Stanford University]
Retweeted by Resma♥
Kalo gue lagi badmood banget susah buat senyum, kalo diajak ngomong paling jawabnya: 1.Terserah, 2.Yaudah, 3.Iya, 4.Gapapa, 5.emot ":)".
Retweeted by Resma♥
Yang cewek mau itu perasaan nya bisa dimengerti cowok, bukan malah dicuekin dan gak direspon gitu aja.
Retweeted by Resma♥
Cewek itu kalau udah sayang sama cowok dia akan dengan tulus menyayanginya, tapi kadang cowoknya aja yg suka cuek sama dia.
Retweeted by Resma♥
Yang cewek inginkan itu bukan kecuekan tetapi kepekaan. So, buat cowok kamu itu harus peka sama cewek yg sayang sama kamu.
Retweeted by Resma♥
Tuhan, damaikanlah hati dan jernihkanlah pikiran kami, luluskanlah kami dengan membanggakan Ibu dan Ayah kami. pic.twitter.com/c21G6H0S5K
Retweeted by Resma♥
Melupakan masa lalu adalah pekerjaan yang sia-sia. Anda harus ingat dulu apa yang akan Anda lupakan. Just move on! - MT
Retweeted by Resma♥
Lebih baik tidak tahu dalam kegembiraan, daripada dalam kegalauan dan stress. Mario Teguh – UN, I Am Not Afraid
Retweeted by Resma♥
Jatuh cinta dalam setahun bisa meningkatkan daya ingat dan system saraf kita.
Retweeted by Resma♥
w/ my best @cinema21
3 horrible things in life: 1) Seeing your mom cry. 2) Seeing the love of your life fall in love with somebody else. 3) Slow Internet.
Retweeted by Resma♥
You can't be "just friends" with someone you're madly in love with.
Retweeted by Resma♥
I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry.
Retweeted by Resma♥
Menurut penelitian, jika sorg wanita senang atau bahagia saat kencan, mereka biasanya terus-terusan mengelus rambut dan mengerutkn bibirnya.
Retweeted by Resma♥
Kita kadang-kadang lupa (ngeblank) apa yang kita mau lakukan ketika kita memasuki ruangan, ini fenomena yang disebut 'Event Boundary'.
Retweeted by Resma♥
You make me laugh when I'm not even in the mood to smile.
Retweeted by Resma♥
yeah...#fullyredeemed #taylorswift #red
Just waiting~ #taylorswift #tshirt #red #cornetto
The past cannot be changed, forgotten, edited or erased; it can only be accepted.
Retweeted by Resma♥
I wanted to text you, but then I remembered we don't talk anymore.
Retweeted by Resma♥
A girl is happiest when she knows that you make her your everything. In front of everyone, every single time.
Retweeted by Resma♥