Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
SFS ♔
66 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
Burn off--2+ inches off your waist while shedding up to 20lbs- of body fat in 30-days or less with- tinyurl.com/olmshwo
Mr Big - Wild World (Live Acoustic): youtu.be/t5DMiz6H2no via @YouTube
Gw lagi butuh donatur !!!
Pintar !!!!!!
Di tinggalin ? sabar wkkw
Hati emang gabisa boong yah :')
Retweeted by SFS ♔
There's nothing up my sleeve but love for you And a little time to get my head together too ..
And I loved you every mile you drove away ~wks
A 2-ply Hefty bag to hold my love :D
Lanjutin latihan :D
Dasar spam lu ..
ayo kita latihan :D
Burn off--2+ inches off your waist while shedding up to 20lbs- of body fat in 30 days or less with- tinyurl.com/qehocqh
Thq cempluukk !! ♥ RT @Elzaeel: shantyarth HBD putri :* :* :*
Retweeted by SFS ♔
saat nya tidur :D
Lupakan lah saja diriku bila itu bisa membuat mu kembali bersinar dan berpijak seperti dulu kala.
Retweeted by SFS ♔
Belajar B.indonesia paling susah !!!
Gw jadi tambah suka abis liat dia :D
Mari kita mulai latihan :D
B.Indonesia paling gk gw menggerti >_<
kata guru gua hidup itu proses :)
Retweeted by SFS ♔
Cewe kece mah ngak pernah galau klo kata bang @Young_Lexx haha
Retweeted by SFS ♔
Gw akan mulai dengan gaya gw yang dulu ..
unfollow aja gan dari pada pusing (y)
Pengen banget ketawa bareng sama lu lagi :D
kalau sayang harus sewajar nya, karena nanti tiba" anda bisa sangat benci sama dia .. :D
Kok gw jadi marah" gk jelas ya, baru liat foto dia sama orang lain >_<
jadi gk mood gw liat lu lagi !!
Gk suka gw liat foto lu sama dia !! ~wks
mari kita latihan lagi :D
Just believe!!
tidur ah !! :D
Selamat pagi .. :D
Off << go to Point blank :D
Latihan lagi ahh :D
Hari yang special :D wkwkkw
nyebar bb pin di pesbukers para artis ajaibb ahahhaa
Mengucap syukur buat hari yang Kau bri
"James Arthur Impossible" (Rock Cover) "X Factor UK 2012" by James & FJ ...: youtu.be/aqd7NyMaXcM via @YouTube