Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Want your own social home page like this one? Click here.
 
Mεgan Fox
quotes love friends food music 4,057 followers
Bila kau minta Untuk melangkah Pergi jauh dari hidup aku Aku tak mampu Untuk halang kau pergi Kerana kalau betul sayang Kau takkan pergi.
Retweeted by Mεgan Fox
I am so exhausted. Hm I need my babyboy :'(
Sebab apa. Sebab aku yang takut kehilangan org yg sgt berharga dalam hidup.
Aku perempuan. Tapi aku dilahirkan bukan untuk dikejar. Aku dilahirkan untuk mengejar.
Aku perempuan. Tapi aku tak pandai pujuk. Sebab tu orang yg aku sayang tak pernah takut hilang aku.
Salah aku atau tak.. Lbih baik aku minta maaf sbelum nnti aku yg sedih.
It always me. Yes, you may put the blame on me :')
Hm. Tengok tv sesorang la :'(
Tatahula apa nak jadi dengan kepala ni :(
Its 1030. Hm. Does he made a call ? :'(
Dapatkah selamanya kita bersama. Menyatukan perasaan kau dan aku. Semoga cinta kita kekal abadi. Sesampainya akhir nanti. Selamanya.
Aku tersesat menuju hatimu. Beri aku jalan yang indah. Izinkan ku lepas penatku. Tuk sejenak lelap di bahumu.
Dia taknak aku sedih2. And aku pun dah janji. Keep strong, Alice.
You dont know, how your attitude can hurt me.
Retweeted by Mεgan Fox
Stop introducing your girlfriend as 'awek'. Even a random girl being called awek. She deserves a better name like 'sayang' or 'my girl'.
Retweeted by Mεgan Fox
I am still the most happiest girl in the world :'D
Im holding on to whatever makes me happy. But suddenly.. I need to share my happiness with another one
Hold on to whatever keeps you happy.
Retweeted by Mεgan Fox
I am not good enough. Slowly.. I try..
She did say. She hate sharing !
You know how much she trusts you. How much she loves you.
She thought youre so sure that you will marry her. But then.. Theres another girl that you love more than you love her.