Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Grow your social media. Join free!
Twiends helps you to connect with new people on Twitter. Sign in for free!
Want To Grow Your Twitter?
Welcome to Twiends. We help you to grow your audience online. We are a vibrant community of Twitter users, and we are waiting to connect with you..!
Sign in for free! Not right now
E L L A
377 followers
Want to Grow Your
Social Media, Free?
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
This week on twitter: 4 new followers, 3 new unfollowers and followed One person via uapp.ly
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
Mas bay, ijek sok diunekke kemproh?? Senasib @Moektito
fatah telah menyakitimu po??"@chaiirul_: Asemii, kepekso plg el :p ah fatahfatahfatah :* wkwk ojo ngmngke fatah ah, mlz "@eLLa_barok:
tapi dia tak mampu"@dindeadin: @eLLa_barok dia mencoba untuk tegar"
Dasar cah alay... 😦😦
Gara gara 💖 ? Makan tu cinta!! 💔
Lama tak nampak di twitter....
This week on twitter: 6 new followers, 4 new unfollowers via uapp.ly
2 people followed me and 2 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
4 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
Wakaka patah hati gara" fatah"@chaiirul_: Asemii, kepekso plg el :p ah fatahfatahfatah :* wkwk ojo ngmngke fatah ah, mlz "@eLLa_barok: Wah "
Wah mesti Fatah gek merem iku 😁@chaiirul__: Wkwk yo gelemlah el, bendino qt ro aku ;;):* wkwk @eLLa_barokk: Emang Fatah gelem po? 😫"
Emang Fatah gelem po? 😫�@chaiirul_l_: Hoo el, sama beb fatah! Dia bebebku loh el wkwk@eLLa_barokok: Mboh hii... Saru ah, karo fatah ho.o? 😮"
Iya gpp kok buk, lagian aku yo GI deadline majalah ki 😶@enyonkngatuss:@eLLa_barokk piden gek sakit jera makane aku ra sido rono"
Mboh hii... Saru ah, karo fatah ho.o? 😮@chaiirul__: Ella pengen we , tu sama sofyan el wkwk @eLLa_barokk: Foto horor kok piye?? @chaiirull"
Foto horor kok piye?? "@chaiirul_: Cuma foto kok el :p "@eLLa_barok: Njok opo jal? 😕@chaiirul__: Wkwk , ngawur itu nggak bercinta el :p wkw"
Njok opo jal? 😕@chaiirul__: Wkwk , ngawur itu nggak bercinta el :p wkwk @eLLa_barokk: Ngeri deh, masak lagi bercinta
aku gek rada ngelih iki @cukkatt
Hei kamu yang nggak prnah kasih kabar!? @enyonkngatus @nadiafidien
Ngeri deh, masak lagi bercinta 😮@chaiirul__: Wkwk gak ada sensor gimana elak ? :D @eLLa_barokk: avane mas irul ra ana sensor �@chaiirul_l_""