Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
E L L A
Want to Grow Your
Social Media, Free?
one person followed me // automatically checked by fllwrs.com
This week on twitter: 4 new followers, 3 new unfollowers and followed One person via uapp.ly
2 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
Mas bay, ijek sok diunekke kemproh?? Senasib @Moektito
fatah telah menyakitimu po??"@chaiirul_: Asemii, kepekso plg el :p ah fatahfatahfatah :* wkwk ojo ngmngke fatah ah, mlz "@eLLa_barok:
tapi dia tak mampu"@dindeadin: @eLLa_barok dia mencoba untuk tegar"
Dasar cah alay... 😦😦
Gara gara 💖 ? Makan tu cinta!! 💔
Lama tak nampak di twitter....
This week on twitter: 6 new followers, 4 new unfollowers via uapp.ly
2 people followed me and 2 people unfollowed me // automatically checked by fllwrs.com
4 people followed me // automatically checked by fllwrs.com
Wakaka patah hati gara" fatah"@chaiirul_: Asemii, kepekso plg el :p ah fatahfatahfatah :* wkwk ojo ngmngke fatah ah, mlz "@eLLa_barok: Wah "
Wah mesti Fatah gek merem iku 😁@chaiirul__: Wkwk yo gelemlah el, bendino qt ro aku ;;):* wkwk @eLLa_barokk: Emang Fatah gelem po? 😫"
Emang Fatah gelem po? 😫�@chaiirul_l_: Hoo el, sama beb fatah! Dia bebebku loh el wkwk@eLLa_barokok: Mboh hii... Saru ah, karo fatah ho.o? 😮"
Iya gpp kok buk, lagian aku yo GI deadline majalah ki 😶@enyonkngatuss:@eLLa_barokk piden gek sakit jera makane aku ra sido rono"
Mboh hii... Saru ah, karo fatah ho.o? 😮@chaiirul__: Ella pengen we , tu sama sofyan el wkwk @eLLa_barokk: Foto horor kok piye?? @chaiirull"
Foto horor kok piye?? "@chaiirul_: Cuma foto kok el :p "@eLLa_barok: Njok opo jal? 😕@chaiirul__: Wkwk , ngawur itu nggak bercinta el :p wkw"
Njok opo jal? 😕@chaiirul__: Wkwk , ngawur itu nggak bercinta el :p wkwk @eLLa_barokk: Ngeri deh, masak lagi bercinta
aku gek rada ngelih iki @cukkatt
Hei kamu yang nggak prnah kasih kabar!? @enyonkngatus @nadiafidien
Ngeri deh, masak lagi bercinta 😮@chaiirul__: Wkwk gak ada sensor gimana elak ? :D @eLLa_barokk: avane mas irul ra ana sensor �@chaiirul_l_""




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue