Grow Your Twitter Free
Want To Grow Your Twitter?
We help other people find and follow you on Twitter.
Key Info:
Started in 2009
Over 4 million signups
Country targeting provided
We never auto tweet to your timeline
We never auto follow others
We actively moderate our community
Please Share
Please upgrade your browser to make full use of twiends.  chrome

Elisa L ง^•^ง (╥﹏╥)

3 weeks till I'm back in Japan! Who's coming to the shows?? avrillavigne.com/events
Retweeted by 110714
#youtube SHAE - "Kok Telfon Telfon Sih?" (Official Teaser) youtube.com/watch?v=zdxBcs…
#youtube Shae Tetaplah Senyum (Keep Smile) YouTube youtube.com/watch?v=qNeT0N…
#youtube SHAE - "Cintaku Tlah Mati Untukmu" (Official Lyric Video) youtube.com/watch?v=i3C51I…
Kangen bgt sma senyuman lu ,lu dimna yaa .. Gw mw jjur klo gw ska sma lu karna gw yakin org sejlek gw lu gk akn ska
putusnya sih udah, tapi kadang kalau tau mantan punya gebetan baru tuh suka nyesek #SakitnyaTuhDisini :(
Rumornya Avril Lavigne akan menjadi juri kelima untuk X-Factor USA 😍😘tinyurl.com/ksvggrwUHC
Retweeted by 110714
Saya yakin, yg liat tweet ini 100% pasti pakai mata.
Retweeted by 110714
#youtube ECKO SHOW - Dasar Kepo (Feat. JUNKO) (COVER French Montana - Ocho Cinco) youtube.com/watch?v=cKDn8j…
Lucu yah, Belom resmi berpacaran tapi deketnya kaya orang yang pacaran. Haha
Retweeted by 110714
#Aries itu suka ngambek, tapi di situlah manisnya.
Retweeted by 110714
"Unicorns are such magical creatures that I had to have one in the video." -Paris Hilton. cosmopolitan.com/entertainment/…
Retweeted by 110714
Aliando Syarief nyoblos di TPS 30 Bekasi Selatan|Jln.Jati raya kel kayuringin jaya :D
Retweeted by 110714
Gw hanya bisa tersenyum :)
itu lagi nunjuk km lagi tuh, iya kamu , IYA KAMU!!!!!!
Retweeted by 110714
yang malam ini nonton GGS retweet coba^^ #eps80
Retweeted by 110714
serasi bgt aliando bersama prilly, ayoo dong jadian<3
Retweeted by 110714
Pilih Mana Nih? Kalo #DIGOSISI [RETTWET] #TOBYSISI [FAVORIT] :p hihhihihi
Retweeted by 110714
udah mulai!!!!!! pembukaan here's to never growing up #BREAKOUTSPECIALAVRIL
kka emg besok ggs episode keberapa RT'@moudy_risa
sakit nya itu di sini
yeh bisa move on dari 'S' akhir nya
ke puncak 3 hari pasti kangen sama kasur kesayangan gw,bwa bju, makanan ringgan #puncak
@ParisHilton getting me through my coursework right now
Retweeted by 110714
lo punya maslah sma gw oke ribut sma gw
 
Twiends uses the Twitter™ API, displays it's logo & trademarks, and is not endorsed or certified by them. These items remain the property of Twitter.